آخرین اطلاعیه ها

  • تغییرات جزئی در تعریف رده های طرح درآمدزایی

    1395/12/17

    پس از بررسی رتبه های طرح درآمدزایی در شواری مشورتی نیوشانیک و دریافت مجوزهای لازم از سوی کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای، از ابتدای سال 96، تعریف سه رده مدیر فروش، بنیانگذار و راهبر (عادی، ارشد، ممتاز) به شرح ذیل تغییر می یابد ...

  • تصویب اصلاحیه جدید آیین نامه اجرایی

    1395/12/2

    هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی، آیین نامه اجرایی تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی در فضای مجازی را اصلاح کرد. محمدرضا نعمت زاده در جلسه این هیات با اشاره به اینکه آیین نامه اجرایی ...

  • چند نکته قابل توجه درخصوص کمپین تبلیغاتی نیوشا و آقای رضا کیانیان

    1395/11/30

    با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، جایگاه متخلفین از این مفاد، در اسرع وقت و بدون اخطار قبلی به مدت یک سال تعلیق خواهد شد. ضمن آنکه بر اساس قرارداد منعقده بین ایشان و شرکت، شخص متخلف به مراجع قضایی ...

  • مکانیزه شدن فرایند تحویل سفارشات در شعب تهران، اصفهان و شیراز نیوشانیک

    1395/11/27

    امکان تحویل مکانیزه سفارشات با استفاده از سیستم بارکدخوان هوشمند در انبار شعب تهران، اصفهان و شیراز نیوشانیک فراهم گردید. با بکارگیری این سیستم، احتمال خطا در تحویل سفارشات ...

  • مرجوع نمودن سفارشات کیش؛ غیرممکن

    1395/11/26

    با وجود تلاش و پیگیری های مکرر واحد حمل و نقل ندکس، مرجوع نمودن کالا از کیش امکانپذیر نیست. لطفاً در ثبت سفارشات با مقصد کیش این نکته را در نظر بگیرید و هنگام ثبت فاکتور دقت کنید ...

  • الزام ارسال سفارش به همراه فاکتور چاپی

    1395/11/18

    به اطلاع می رساند از این پس امکان ارسال بسته سفارش بدون فاکتور چاپی وجود ندارد و فاکتور چاپ شده هر سفارش در بسته مربوط به آن قرار خواهد گرفت ...

  • اطلاعیه شرکت در رابطه با وضعیت تولید محصولات و تغییرات مربوطه

    1395/11/11

    ضمن عرض پوزش و عذرخواهی از مشکلات اخیر در شارژ مداوم محصولات در سایت شرکت به اطلاع همراهان همیشگی می رسانیم که این مشکلات ناشی از همزمانی اتفاقاتی چون ...

  • شبکه های اجتماعی و کمپین تبلیغاتی نیوشا

    1395/11/6

    به این نکته توجه کنید که فقط در پست های مرتبط با این کمپین می توانید هشتگ های مندرج در متن اطلاعیه را به کار ببرید؛ از به کارگیری تصاویر و هشتگ های تبلیغاتی این پروژه در پست های غیرمرتبط جداً خودداری نمایید ...

  • شماره حساب بانک ملت، تنها حساب معتبر از ابتدای سال 96

    1395/11/6

    با توجه به مشکل سیستم بانک صادرات در خصوص واریز گروهی و مشکلات پیش آمده در این رابطه، به اطلاع کلیه دوستان عزیز می رساند تنها تا پایان سال 95 پورسانت افرادی که شماره حساب بانک صادرات را ...

  • الزام تکمیل اظهارنامه مالیاتی عملکرد توسط بازارسازان

    1395/11/4

    عطف به ماده 93 قانون مالیات های مستقیم، درآمدی که شخص حقیقی از طریق اشتغال به مشاغل یا به عناوین دیگر غیر از موارد مذکور در سایر فصل های این قانون در ایران تحصیل کند، پس از کسر معافیت های مقرر در این قانون مشمول مالیات بر درآمد مشاغل ...

  • لزوم نوشتن «نام کامل مشتری یا دریافت کننده سفارش» در فاکتور

    1395/10/27

    اگر سفارشی را در سایت ثبت کردید که به طور مستقیم برای مشتری ارسال شود، حتماً نام دریافت کننده سفارش در مقصد (مشتری) را به درستی، در فاکتور، ثبت کنید ...

  • انتشار نرم افزار کاربردی نیوشانیک، نسخه آی.او.اس

    1395/10/27

    پس از انتشار نسخه اندروید اپلیکیشن نیوشانیک، نسخه IOS این نرم افزار نیز در اختیار دوستان عزیز قرار گرفت. با جستجوی لغت newshanik در اپ استور نسبت به نصب این اپلیکیشن اقدام کنید ...

  • الزام درج کدپستی صحیح هنگام ثبت سفارش

    1395/10/20

    به اطلاع کلیه بازارسازان عزیز می رساند به منظور تسهیل در ارائه خدمات حمل و ارسال سفارشات، درج کدپستی معتبر به همراه آدرس ضروری است ...

  • دمنوش دارای علامت استاندارد؛ ادعایی بی اساس

    1395/9/29

    ادعای استاندارد بودن دمنوش و درج علامت استاندارد روی بسته های آن غیرقانونی است. به همین دلیل، بازارسازان نیز نمی توانند هیچ ادعا یا تبلیغ خلاف واقع داشته باشند ...

  • دستورالعمل: برگزاری همایش

    1395/9/16

    به اطلاع کلیه دوستان عزیز می رساند بر اساس دستورالعمل جدید کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای از این پس رعایت نکات ذیل در برگزاری هر همایش الزامی است ...

  • بازگشت هزینه حمل و هزینه بسته بندی سفارشات به شرایط قبل

    1395/8/28

    به اطلاع بازارسازان می رساند از روز شنبه – 29 آبان 95 – هزینه بسته بندی مجدداً در سفارشات لحاظ خواهد شد و هزینه های حمل و بسته بندی به حالت اولیه برخواهند گشت ...

  • توضیحات تکمیلی درباره ترکیب دمنوش ریزمیوه های قرمز

    1395/8/22

    زرشک به کار رفته در این محصول زرشک قرمز که برای تزئین غذا به کار می رود نیست، بلکه زرشک سیاه معروف به زرشک کوهی است که یکی از پرخاصیت ترین انواع زرشک می باشد و سیاهی رنگ آن ...

  • سومین نظرسنجی نیوشا

    1395/8/19

    در جهت بهبود مستمر کیفیت محصولات، سومین نظرسنجی نیوشا نیز در آبان ماه 95 همزمان با انتخابات چهارمین دوره شورای مشورتی نیوشانیک برگزار شد ...

  • دو نکته مهم در رابطه با هزینه حمل سفارشات

    1395/8/10

    تا زمانی که کلیه محصولات نیوشا به تعداد کافی در فروشگاه موجود باشند، دو مورد ذیل در هزینه حمل سفارشات لحاظ خواهند شد ...

  • انتشار نرم افزار کاربردی نیوشانیک، نسخه اندروید

    1395/8/5

    نسخه اندروید اپلیکیشین کاربردی نیوشانیک در بخش دانلودها در دسترس دوستان عزیز قرار گرفت. برخی از امکانات این نرم افزار عبارتند از ...

  • برگشت از فروش اقلام تبلیغاتی: غیرممکن!

    1395/8/3

    به اطلاع کلیه بازارسازان عزیز می رساند به این دلیل که در صورت مرجوع نمودن اقلام تبلیغاتی، این کالاها قابلیت فروش مجدد را ندارند و همچنین به دلیل مسائل بهداشتی در برخی از این اقلام مانند لیوان و نایلون، مرجوع نمودن اقلام تبلیغاتی امکانپذیر ...

  • عدم امکان تمدید سایت در آخرین روز ماه

    1395/5/3

    بنا بر دستور مرکز محترم امور اصناف و بازرگانان ایران، از این پس به هیچ عنوان امکان تمدید سایت در آخرین روز ماه وجود ندارد و سایت نیوشانیک رأس ساعت 24 روز آخر ماه برای محاسبه پلن از دسترس خارج خواهد شد ...

  • «جشن بنیانگذاری»؛ هدیه نیوشانیک به بنیانگذاران جدید

    1395/4/8

    نیوشانیک، هدیه ویژه ای برای نیوشائی هایی که در فصل تابستان برای اولین بار به رده بنیانگذار برسند، به پاس قدردانی در نظر گرفته است. این هدیه ویژه، برگزاری «جشن بنیانگذاری» به منظور تقدیر از این عزیزان است که ...

  • امکان برگزاری جلسات آموزشی تنها در محل شعبه

    1395/4/2

    بار دیگر تأکید می گردد بازارسازان عزیز تنها می توانند در محل شعبه نسبت به تشکیل کلاس و جلسات آموزشی اقدام نمایند. پیش از برگزاری جلسه جهت رزرو کلاس با مسئول شعبه هماهنگ کنید ...

  • الزام همراه داشتن کارت شناسائی جهت حضور در شعب نیوشانیک

    1395/4/1

    به کلیه دوستان عزیز یادآوری می شود با مراجعه به دفاتر کاری خود نسبت به تهیه و چاپ کارت اقدام نمایند و هنگام مراجعه به شعب نیوشانیک، حتماً کارت شناسائی خود را همراه داشته باشند ...

  • سازماندهی ثبت سفارشات نیوشانیک در ندکس

    1395/3/25

    از روز سه شنبه، اول تیر ماه 95، بازارسازان نیوشانیک تنها می توانند فاکتورهایی را در سیستم ندکس ثبت نمایند که از جایگاه خودشان در نیوشانیک ثبت شده است. فرض کنید ...

  • استخدام: همکاری با ندکس

    1395/3/19

    واحد حمل و نقل نیوشانیک (ندکس) در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز خود در شهرهای ذیل از بین افراد واجد شرایط به صورت پیمانی استخدام نماید ...

  • ممنوعیت استفاده از واژه تضمین در بازاریابی محصولات نیوشا

    1395/3/16

    به صورت کلی به کار بردن واژه «تضمینی» و واژه هایی که مفهوم مشابه آن را دارند در تبلیغات هر نوع محصول یا خدمات ممنوع می باشد ...

  • الزام ارسال قرارداد بازاریابی شبکه ای

    1395/3/10

    از کلیه دوستان عزیز درخواست می گردد تا پایان تیر ماه 95 نسبت به تکمیل فرم قراداد اقدام نمایند و قرارداد خود را به یکی از شعب نیوشانیک تحویل دهند و یا از طریق پست به دفترمرکزی ...

  • ممنوعیت استفاده از تصاویر و متن در تبلیغات بدون کسب اجازه رسمی از صاحبان آنها

    1395/3/4

    همان طور که پیش از این در ماده 4 آیین نامه نحوه تبلیغات، بازاریابی و فروش محصولات شرکت به اطلاع شما عزیزان رسید، استفاده از تصاویر و متون در تبلیغات، بدون کسب اجازه رسمی از صاحبان آنها ممنوع است ...

  • ابزار تبلیغاتی نیوشا به زودی در فروشگاه

    1395/2/28

    دوستان عزیز نیوشانیک می توانند از اردیبهشت ماه 95 با ورود به فروشگاه نیوشا – بخش «ملزومات تبلیغاتی» - ابزار تبلیغاتی مورد نیاز خود را سفارش گذاری کنند. پیش از آنکه نسبت به خرید این ابزار اقدام نمایید، نکات ذیل را مد نظر قرار دهید: 1. این ابزار خارج از طرح درآمدزایی نیوشانیک قرار دارند، بنابراین ...

  • تثبیت تعداد دریافت کنندگان پاداش های فروش مستقیم

    1395/2/27

    با توجه به روند فروش شرکت در ماه های گذشته و تثبیت فروش در بیست میلیارد ريال، تا اطلاع ثانوی 40 نفر به دریافت کنندگان پاداش برترین فروشندگان شخصی ماهیانه، 20 نفر به برترین فروشندگان مداوم فصلی و 5 نفر به ستارگان فروش ...

  • «آیین نامه نحوه تبلیغات، بازاریابی و فروش محصولات» در دفاتر کاری

    1395/2/15

    این آیین نامه لازم الاجراست و در صورت تخطی از آن با متخلف برخورد خواهد شد. چنانچه فردی دارای 2 اخطار بشود با لغو موقت جایگاه مواجه شده و در صورت گرفتن اخطار سوم عضویت وی لغو می شود ...

  • ثبت سفارشات نیوشانیک در ندکس

    1395/2/10

    دوستان عزیزی که تمایل دارند سفارشات نیوشانیک خود را از طریق ندکس ارسال نمایند باید دو نکته ذیل را مدنظر قرار دهند ...

  • حذف ماده 104 قانون مالیات های مستقیم

    1395/1/29

    عطف به اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم مورخ 31 تیرماه 94 که از ابتدای سال 95 لازم الاجراست، ماده 104 قانون فوق حذف گردید. بنابراین، از فروردین ماه سال 95 کلیه دوستان و بازارسازان عزیز ...

  • ویرایش دوم کاتالوگ فارسی نیوشا در دفاتر کاری

    1394/12/26

    ویرایش دوم کاتالوگ فارسی نیوشا از امروز – چهارشنبه، 26 اسفند ماه 94 - در دفتر کاری همه بازارسازان عزیز در دسترس می باشد ...

  • لزوم پایبندی به نظام نامه رفتاری نیوشانیک

    1394/12/19

    نسخه جدید نظام نامه رفتاری نیوشانیک از امروز – دوشنبه، 17 اسفند ماه 94 - در سایت شرکت در دسترس دوستان عزیز قرار گرفته است و برای کلیه پرسنل، نمایندگان و بازارسازان نیوشا لازم الاجراء می باشد ...

  • نظافت شعب نیوشا

    1394/12/8

    با توجه به مشکلاتی که عدم رعایت نظافت و بهداشت در شعب و دفاتر نیوشانیک ایجاد کرده است، به اطلاع کلیه همکاران و بازارسازان عزیز می رساند طبق ضوابط و مقررات شرکت ...

  • اطلاعیه فوری: پرداخت از طریق درگاه بانک ملت یا بانک صادرات

    1394/11/4

    درگاه پرداخت الکترونیکی بانک صادرات نیز در سایت شرکت فعال گردیده است. در صورتی که در پرداخت از درگاه بانک ملت با مشکل مواجه شدید، می توانید از درگاه بانک صادرات اقدام نمایید ...

  • رونمایی از دفتر کاری جدید نیوشانیک

    1394/10/29

    دفتر کاری جدید نمایندگان عزیز با امکاناتی خاص و فوق العاده آماده و پیاده سازی گردیده است . در این دفتر کاری حجم فروش شخصی و

  • مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران - نمایشگاه عرضه محصول

    1394/10/13

    در اطلاعیه جدید منتشر شده در سایت مرکز محترم امور اصناف و بازرگانان ایران در خصوص برگزاری نمایشگاه محصول آمده است: «به اطلاع فعالان بازاریابی شبکه ای می رساند ...

  • یادآوری: محدودیت زمان برای صدور فاکتور رسمی

    1394/10/13

    هنگام ارائه درخواست فاکتور رسمی نکات ذیل را مدنظر قرار دهید: 1. تنها پنج روز پس از پایان همان فصل فرصت دارید تا با ارائه درخواست خود، نسبت به دریافت فاکتور رسمی اقدام نمایید ...

  • الزام درج قیمت مصرف کننده بر کالا

    1394/10/12

    بر اساس الزام کمیته محترم نظارت بر عملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای، کلیه بازاریابان موظفند محصولات را صرفاً بر اساس قیمت مصرف کننده به فروش رسانند. لذا، شرکت ها نیز موظف به الصاف برچسب قیمت ...

  • حجم فروش مؤثر؛ ملاک تعیین رتبه ها و صلاحیت ها در طرح درآمدزایی جدید

    1394/10/5

    در طرح جدید، تمامی محاسبات اعم از محاسبات درآمدی و رتبه تجاری و همچنین واجد صلاحیت شدن نمایندگان بر اساس حجم فروش مؤثر نمایندگان انجام خواهد شد ...

  • عدم لحاظ هزینه بسته بندی و ارسال در حجم فروش نمایندگان

    1394/10/2

    در طرح درآمدزایی جدید نیوشانیک نیز همانند طرح درآمدی پیشین، هزینه های مربوط به ارسال و بسته بندی در هیچ یک از فرآیندهای محاسباتی اعم از محاسبه پورسانت و تعیین رده در نظر گرفته نخواهد شد ...

  • فروش مؤثر ملاک محاسبات در طرح درآمدزایی جدید نیوشانیک

    1394/10/1

    در طرح درآمدزایی جدید نیوشانیک نیز همانند طرح پیشین کلیه محاسبات بر اساس فروش مؤثر انجام خواهند شد. همچنین، ضرایب کالایی نیز تغییر کرده و به شرح زیر تعریف می شوند ...

  • امکان تحویل سفارش درب منزل در کلیه شهرها

    1394/10/1

    هنگام ثبت سفارش از شهرهای دارای شعبه، می توانید یکی از دو گزینه «تحویل درب منزل» یا «تحویل در محل شعبه» را انتخاب نمایید. در صورت انتخاب «تحویل درب منزل» ...

  • مرجوعی کالا: کسر پورسانت پرداخت شده از بازاریابان سطوح بالاتر

    1394/10/1

    در صورتی که شخصی فاکتور یا بخشی از فاکتوری را مرجوع نماید، کلیه پورسانت های پرداخت شده در ازای آن کالاها - که به سطوح بالاسری وی پرداخت شده است - از پورسانت ماه بعد افراد بالاسری مرجوع کننده کسر ...

  • پیش از دریافت پک، از سالم بودن آن مطمئن شوید.

    1394/7/21

    واحد حمل و نقل نیوشانیک از کلیه دوستان عزیز درخواست کرد از دریافت پک های مخدوش جداً خودداری نمایند. حمیدرضا پیمان - مدیر واحد حمل و نقل - گفت: «متصدی تحویل بار یا نماینده باربری ...

  • تمدید فرصت ثبت سفارش در شهرکرد

    1394/7/11

    از هفته آینده (18 مهر ماه 94)، کلیه فاکتورهایی که تا ساعت 15:00 روز یکشنبه در شهرکرد ثبت و مبلغ آن نیز پرداخت شده باشد (یک فاکتور تأیید شده)، همان هفته در محل شعبه دریافت خواهند شد ...

  • ممنوعیت فروش محصول در اماکن ثابت تجاری

    1394/7/5

    به اطلاع کلیه دوستان عزیز می رساند بر اساس مصوبه دومین شورای مشورتی نیوشانیک، از این پس فروش محصولات در فروشگاه های ثابت (مکان های ثابت تجاری) ممنوع می باشد و ...

  • دو نکته مهم در نحوه پرداخت پاداش های نیوشانیک

    1394/5/25

    همان طور که پیش تر به اطلاع شما عزیزان رسید از این ماه (مرداد 94) پاداش های فروش شخصی بر اساس طرح جدید محاسبه و به افراد واجد شرایط تعلق خواهد گرفت. در این رابطه، ذکر دو نکته حائز اهمیت است ...

  • برنامه ارسال بار به شهرکرد

    1394/5/24

    با توجه به افزایش و رشد حجم فروش نیوشانیک در استان چهارمحال و بختیاری، از این پس محموله های این استان از طریق خودروهای شرکت و به شکل مستقیم روزهای دوشنبه در محل شعبه شهرکرد به همکاران عزیز تحویل خواهد شد ...

  • ضوابط تأسیس شعب نیوشانیک در شهرهای مختلف

    1394/5/19

    با توجه به سوالات زیاد افراد در رابطه با شرایط تأسیس شعب از سوی نیوشانیک و همچنین الزامات مطرح شده در آئین نامه جدیدالتصویب مرکز امور اصناف، نیوشانیک اقدام به تدوین «دستورالعمل داخلی تأسیس شعب نیوشانیک» نمود ...

  • تغییرات در نحوه پرداخت پاداش های نیوشانیک

    1394/5/14

    از مرداد ماه 94، شاهد تغییراتی در نحوه تخصیص پاداش های نیوشانیک (شخصی و گروهی) به شرح ذیل خواهیم بود ...

  • قبل از برگزاری هر نمایشگاه یا همایش، این اطلاعیه را بخوانید.

    1394/5/3

    قبل از برگزاری هر همایش یا نمایشگاه، باید نسبت به دریافت مجوز مربوطه اقدام نمایید. بنابراین، قبل از برگزاری هر نمایشگاه یا همایش با واحد خدمات و پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند ...

  • کاتالوگ جدید محصولات نیوشا

    1394/5/3

    از امروز – شنبه، سوم مرداد ماه 94 - کاتالوگ جدید محصولات نیوشا در دفتر کاری همه بازارسازان عزیز در دسترس می باشد ...

  • مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران - آیین نامه اجرایی

    1394/4/24

    «آیین نامه اجرایی چگونگی صدور و تمدید پروانه کسب و نحوه نظارت بر افراد صنفی در فضای مجازی» در بخش «قوانین و مقررات» سایت آن مرکز محترم در دسترس عموم قرار دارد ...

  • واحد خدمات و پشتیبانی، پاسخگوی مشکلات مربوط به سفارشات

    1394/3/23

    در صورت بروز هر گونه مشکل در زمینه سفارشات و محصولات، موضوع را از طریق دفتر کاری خود با واحد خدمات و پشتیبانی در میان گذارید و یا با ایمیل help@newshanik.ir مکاتبه نمایید ...

  • اطلاعیه مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران - کارت شناسایی

    1394/3/3

    بر اساس ماده 44 دستورالعمل تأسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای، هر شرکت بازاریابی شبکه ای موظف به صدور کارت شناسایی برای بازاریابان ...

  • ارتباط با واحد خدمات و پشتیبانی از طریق دفتر کار

    1394/2/30

    در راستای ارائه خدمات بهتر و سریع تر به دوستان و بازارسازان عزیز، امکان ارتباط با واحد خدمات و پشتیبانی از طریق دفاتر کاری میسر شد ...

  • الحاقیه طرح پاداش های راهبری نیوشانیک

    1394/2/27

    پس از اجرایی شدن طرح پاداش های فروش شخصی از ابتدای سال گذشته و همچنین پیاده سازی طرح پاداش های ارتقاء رتبه در مهر ماه گذشته، اینک نیوشانیک با تدوین طرح «پاداش های راهبری»، فرصت بی نظیر دیگری را ...

  • الزام دریافت مجوز جهت برگزاری همایش و نمایشگاه

    1394/2/27

    از کلیه دوستان عزیز درخواست می گردد حداقل 10 روز قبل از برگزاری هر نمایشگاه یا همایش، جهت انجام مقدمات لازم با واحد خدمات و پشتیبانی تماس بگیرند. عواقب احتمالی در این زمینه بر عهده نمایندگان متخلف ...

  • امکان ارائه درخواست فاکتور رسمی از طریق دفتر کاری

    1394/2/22

    این امکان برای دوستان و بازارسازان عزیز فراهم شده است که درخواست فاکتور رسمی برای سفارشات ثبت و تأیید شده خود را از طریق دفتر کاری ارائه و فاکتور رسمی مربوطه را دریافت نمایند ...

  • امکان دریافت کارت شناسائی از دفتر کاری

    1394/2/22

    بر اساس الزام کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای، هر شرکت موظف به صدور یک کارت شناسایی برای بازاریاب است. لذا از کلیه بازارسازان عزیز درخواست می گردد با مراجعه به دفتر کاری خود نسبت به تهیه و چاپ کارت شناسایی اقدام نمایند ...

  • اطلاعیه مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران - شعب

    1394/2/20

    مواردی که شعب شرکت های دارای مجوز بازاریابی شبکه ای برای تأسیس و ادامه فعالیت باید رعایت نمایند ...

  • اطلاعیه مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران - دستورالعمل

    1394/2/19

    مطابق ماده 20 دستورالعمل تأسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای، شرکت های بازاریابی شبکه ای ضمن رعایت ضوابط مندرج در مفاد اساسنامه خود و طرح تجاری مصوب، موظف به ...

  • امکان دریافت معرفی نامه جهت «معرفی و عرضه محصولات» از طریق دفتر کاری

    1394/2/16

    از این پس برای دریافت معرفی نامه جهت معرفی و عرضه محصولات نیوشا خطاب به سایر سازمان ها و شرکت ها می توانید از طریق دفتر کاری خود اقدام نمایید. بدین منظور:1. وارد دفتر کاری خود شده و از منوی سمت چپ ...

  • ساعت کاری شعب نیوشانیک

    1394/2/16

    به منظور رفاه حال بازارسازان و دوستان عزیز، ساعت كار شعب نیوشانیک از اردیبهشت ماه 94 به شرح ذیل اعلام می گردد ...

  • الزام دریافت مجوز جهت استفاده از کانترهای تبلیغاتی شرکت

    1394/2/9

    بر اساس الزام مرکز محترم امور اصناف و بازرگانان ایران، از این پس هنگام برگزاری نمایشگاه و کمپین فروش، شرکت باید قبل از ارائه کانتر تبلیغاتی به بازارسازان عزیز مجوز مربوطه را صادر و در اختیار بازاریاب قرار دهد. لذا، بدینوسیله به اطلاع می رساند ...

  • واریز پورسانت ها در سه مرحله

    1394/2/6

    از ابتدای سال 1394، پورسانت ها در سه مرحله به حساب بانک ملت بازارسازان عزیز واریز خواهد شد: مرحله اول: دوستان عزیزی که پیش از این پورسانت دریافت کرده اند. مرحله دوم: دوستان جدیدالورود و مرحله سوم: پورسانت های معوقه ...

  • درخواست انتقال فاکتور

    1394/1/30

    در صورتی که فاکتوری سهواً از جایگاه شما ثبت شده است و یا تمایل دارید فاکتور ثبت شده به نام شما به نام شخص دیگری انتقال یابد، می توانید درخواست انتقال فاکتور خود را به واحد IT نیوشانیک تحویل دهید تا در اولین فرصت درخواست شما بررسی و نتیجه آن اعلام گردد ...

  • تغییرات در سبد کالایی نیوشانیک

    1394/1/29

    همان طور که در اطلاعیه «تغییرات گسترده در سبد کالایی شرکت» به اطلاع شما عزیزان رسید بر اساس سیاست های جدید شرکت، محصولاتی که طی یک دوره فصلی به حدنصاب ریالی تعیین شده نرسیده باشند، از فروشگاه نیوشانیک حذف می شوند ...

  • پیامک های آموزشی بازاریابی شبکه ای

    1394/1/22

    به اطلاع کلیه دوستان و بازارسازان عزیز می رساند با توجه به اعلام کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای کلیه شرکت های بازاریابی شبکه ای ملزم به ایجاد سامانه پیامک آموزشی اختصاصی می باشند. کلیه پیامک های مربوطه نیز از طریق آن کمیته ...

  • توضیح نحوه اعمال درخواست مرجوعی احتمالی اعضاء در دفاتر کاری حامیان

    1394/1/11

    نیوشانیک تنها شرکت در میان شرکت های فعال در حوزه بازاریابی شبکه ای است که در آن امکان مرجوعی محصولات بدون کسر پورسانت و سایر هزینه های قانونی پیش بینی شده است و این یک مزیت رقابتی فوق العاده نسبت به رقبا است، اما ...

  • مقررات جدید جابجایی جایگاه تجاری

    1394/1/10

    با توجه به درخواست مدیر ناظر نیوشانیک مبنی بر بازنگری در قوانین و مقررات مربوط به جابجایی جایگاه تجاری، این مقررات به شرح زیر تغییر یافت و مفاد آن که در زیر مورد اشاره قرار گرفته است، از همین ماه در شرکت اجرایی خواهد گردید ...

  • سند افشاء نیوشانیک

    1393/12/9

    در این اطلاعیه، با توجه به آمار و ارقام بهمن ماه 93 و بر اساس استانداردها و مؤلفه های بین المللی، سند افشاء نیوشانیک تهیه و در اختیار شما دوستان عزیز قرار گرفته است ...

  • هزینه بسته بندی سفارشات بین 1.000.000 تا 2.000.000 ريالی، از اول بهمن ماه

    1393/10/30

    از فردا - اول بهمن ماه 93 - به سفارشات 1.000.000 تا 2.000.000 ريالی مبلغ 30.000 ريال هزینه بسته بندی تعلق خواهد گرفت. مجدداً به همه عزیزان یادآوری می شود اعمال این هزینه ...

  • شرایط صدور فاکتور رسمی

    1393/10/23

    همان طور که پیش از این نیز بارها اعلام شده است، بار دیگر به دوستان عزیز یادآوری می شود که تنها مرجع رسمی جهت صدور فاکتور رسمی واحد مالی نیوشانیک می باشد ...

  • اعمال هزینه بسته بندی برای سفارشات بین 1.000.000 تا 2.000.000 ريالی

    1393/10/21

    به اطلاع کلیه دوستان عزیز می رساند با توجه به افزایش هزینه های مربوط به بسته بندی و قیمت کارتن، از اول بهمن ماه 93، به سفارشات 1.000.000 تا 2.000.000 ريالی مبلغ 30.000 ريال هزینه بسته بندی تعلق خواهد گرفت ...

  • محدودیت زمان برای درخواست فاکتور رسمی

    1393/10/10

    به اطلاع کلیه دوستان عزیز می رساند از این پس جهت ارائه درخواست صدور فاکتور رسمی برای سفارشات ثبت شده، تنها یک هفته پس از پایان همان فصل فرصت دارند تا با هماهنگی با واحد مالی نیوشانیک نسبت به دریافت فاکتور رسمی خود اقدام نمایند ...

  • لیست قیمت محصولات فروشگاه را از دفتر کاری خود دریافت کنید.

    1393/8/25

    با توجه به درخواست های مکرر دوستان عزیز، از این پس امکان دریافت لیست قیمت محصولات از طریق دفتر کاری فراهم شد. برای دریافت لیست قیمت، وارد دفتر کاری خود شده و از منوی سمت راست، گزینه «لیست قیمت محصولات» را انتخاب نمایید ...

  • عدم تأیید کامنت های فاقد نام و نام خانوادگی

    1393/8/18

    به اطلاع کلیه دوستان عزیز می رساند از این پس درج نام و نام خانوادگی جهت درج کامنت و انتشار آن ضروری است. در غیر این صورت، کامنت نمایش داده نخواهد شد. همچنین درخواست می گردد هنگام ثبت نظر، آدرس الکترونیکی خود را به درستی وارد نمایید ...

  • واحد مالی نیوشانیک: تنها مرجع قانونی جهت صدور فاکتور رسمی

    1393/8/3

    اخیراً مواردی مبنی بر سوء استفاده برخی از بازاریابان و اقدام آنها به صدور فاکتور رسمی جعلی با استفاده از لوگو و مشخصات شرکت گزارش شده است. حال از طریق این اطلاعیه و با صراحت اعلام می گردد که شرکت در برابر تخلفاتی از این دست برخوردی سخت خواهد داشت ...

  • آیین نامه شورای مشورتی نیوشانیک

    1393/7/29

    در آستانه تشکیل رسمی شورای مشورتی شرکت، اصلاحاتی در آیین نامه مصوب به تاریخ 1392/09/24 که پیش از این از طریق همین سایت اطلاع رسانی شده بود انجام گرفت. نسخه جدید آیین نامه در 32 ماده و 5 تبصره به تصویب رسیده و از ابتدای آذر ماه سال 93 لازم الاجراء گردیده است ...

  • تشریح کامل نحوه دریافت پاداش ارتقاء رتبه

    1393/7/26

    پیش از این در اطلاعیه «کسب مجوز تغییرات طرح درآمدزایی و پاداش ارتقاء رتبه» مورخ 1393/7/9 نحوه دریافت پاداش ارتقاء رتبه – ویژه شبکه سازان – به صورت کلی توضیح داده شد. حال در این اطلاعیه تمام جزئیات مربوط به نحوه پرداخت این پاداش تشریح می گردد ...

  • نرم افزار مشتری یابی را نصب کنید!

    1393/7/15

    برنامه ای کاملاً کاربردی تحت عنوان «نرم افزار مشتری یابی» که با نصب بر روی گوشی تلفن همراه تان همیشه و همه جا در کنار شما خواهد بود و جلوی بسیاری از اشتباهات محاسباتی شما را خواهد گرفت. با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به انجام محاسبات مالی روزانه انبار ...

  • آموزش از طریق دفتر کاری

    1393/7/14

    نیوشانیک همچون شرکت های بزرگ فعال در صنعت فروش مستقیم و همگام با دانش های روز این تجارت، ضمن در نظر گرفتن اهمیت بالای برنامه آموزشی مناسب و کارا در پیشبرد آن، اقدام به تهیه سیستم های آموزشی ویژه نمایندگان فروش خود کرده است ...

  • کسب مجوز تغییرات طرح درآمدزایی و پاداش ارتقاء رتبه

    1393/7/9

    سرانجام انتظارها به پایان رسید و مجوز تغییرات طرح درآمدزایی شرکت از دبیرخانه محترم کمیته نظارت اخذ گردید. این اطلاعیه به تشریح کامل این تغییرات اختصاص یافته است.

  • محدودیت زمان برای دریافت کالا از شعب

    1393/7/8

    با توجه به حجم بالای سفارشات و محدودیت فضا در انبارهای شعب، از این پس، دوستان و بازارسازان عزیز تنها 10 روز فرصت دارند جهت دریافت پک خود به شعبه موردنظر مراجعه کرده و سفارش خود را تحویل بگیرند. بعد از 10 روز، پک ها به انبار مرکزی تهران برگردانده خواهند شد ...

  • بررسی حجم فروش شخصی (PSV) در نیوشانیک

    1393/7/3

    در این تجارت، اصطلاح PSV (Personal Sales Volume) به مفهوم «میزان فروش شخصی» است. PSV از مهم ترین عوامل مؤثر در تعیین میزان پورسانت اعضاء یک سازمان فروش است. هر چه میانگین PSV اعضاء یک تیم بالاتر باشد، میزان پورسانت توزیع شده در میان اعضاء هم افزایش پیدا می کند ...

  • اطلاعیه بسیار مهم

    1393/6/18

    بدینوسیله به اطلاع کلیه دوستان عزیز می رساند از این پس حضور در کلیه نمایشگاه های تخصصی مواد غذایی که امکان فروش در آنها وجود ندارد، و تنها جهت مذاکره تولیدکنندگان و افراد وابسته به این صنعت برگزار می گردند امکانپذیر نمی باشد ...

  • برنامه ارسال بار از تاریخ 8 شهریور ماه 93

    1393/5/29

    با توجه به حجم سفارشات دریافتی، از روز شنبه – هشتم شهریور ماه – کلیه پک ها تنها یک روز در هفته، طبق جدول زمانبندی که در این اطلاعیه آمده است، ارسال خواهند شد ...

  • چگونگی دریافت پاداش ابزار فروش

    1393/5/20

    از این ماه، برای جلوگیری از هر گونه خطای احتمالی و برای اطمینان از اینکه کلیه دوستان عزیز پاداش خود را دریافت کرده اند، بازارسازانی که در لیست 100 نفره فروشندگان برتر ماه قرار گرفته اند در منوی سمت راست دفتر کار خود، گزینه «دریافت جایزه» را خواهند دید ...

  • امکان ویرایش نام و نام خانوادگی مندرج در کارت ویزیت

    1393/5/13

    همان طور که در اطلاعیه "امکان دریافت فرمت کارت ویزیت از دفتر کار" مورخ 23 تیر ماه 93، به اطلاع شما عزیزان رسید از این پس امکان دریافت فرمت کارت ویزیت از دفتر کاری وجود دارد. با توجه به درخواست های مکرر دوستان عزیز مبنی بر امکان ویرایش نام و نام خانوادگی ...

  • امکان دریافت فرمت کارت ویزیت از دفتر کار

    1393/4/23

    امکان دریافت فرمت کارت ویزیت از دفتر کاری میسر شد. کارت ویزیت های فوق تداعی کننده لفاف چای های نیوشاست و می توانید از آن به عنوان روکش سمپل نیز استفاده کنید. جهت دریافت این فرمت، وارد دفتر کار خود شده و ...

  • الزام تغییر شماره حساب های بانک سامان به بانک ملت

    1393/4/14

    همان طور که در اطلاعیه "الزام معرفی شماره حساب بانک ملت جهت دریافت پورسانت و پاداش" مورخ 10 تیر ماه به اطلاع دوستان عزیز رسید، از این ماه جهت دریافت پورسانت و پاداش باید شماره حساب بانک ملت را در دفتر کاری خود ثبت کرده باشید ...

  • الزام معرفی شماره حساب بانک ملت جهت دریافت پورسانت و پاداش

    1393/4/10

    از تیر ماه 93، کلیه پورسانت ها و پاداش ها تنها به شماره حساب بانک ملت واریز خواهند شد. لذا کلیه عزیزانی که شماره حساب بانک سامان را در دفتر کاری خود معرفی کرده اند، در اسرع وقت نسبت به تغییر شماره حساب خود از بانک سامان به بانک ملت اقدام نمایند ...

  • تغییر در برنامه ارسال بار به شهرهای کرمان، رفسنجان و یزد

    1393/2/21

    در سال جدید با توجه به کاهش حجم فروش این سه شهر، روزهای ارسال سفارشات تغییر خواهند یافت؛ بنابراین، از این پس دوستان عزیز در شهرهای فوق سفارشات خود را در روزهای یکشنبه و چهارشنبه دریافت می کنند ...

  • توضیحات تکمیلی: برگشت از فروش

    1393/2/6

    بازاریابانی که می خواهند کالایی را مرجوع کنند باید با مراجعه به سایت شرکت و ثبت درخواست و مشخصات کالا در قسمت مربوطه، نسبت به برگشت کالا اقدام نمایند. در این خصوص، ذکر چند نکته حائز اهمیت است ...

  • اطلاعیه: عدم وابستگی نیوشانیک به ارگان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی

    1393/1/30

    فعالیت شرکت پارس نیوشانیک به صورت یک شخص حقوقی مستقل، دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد؛ و هیچگونه وابستگی به ارگان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی دیگر برای شرکت پارس نیوشانیک وجود ندارد.

  • ساختار محاسبه هزینه حمل

    1393/1/19

    جهت رفاه حال دوستان عزیز، از این پس ملاک محاسبه «هزینه حمل» مجموع "مبلغ کل کالاها" و "8% مالیات بر ارزش افزوده" خواهد بود. برای درک بهتر موضوع مثال مندرج در متن اطلاعیه را مطالعه نمایید ...

  • توضیحات تکمیلی: تعیین رده

    1393/1/18

    بر اساس سوالات مکرر دوستان و برای جلوگیری از هر گونه سوءتفاهم احتمالی، به اطلاع کلیه دوستان عزیز می رساند رده بازاریابان بر اساس عدد فروش خالص و یا جمع کل قیمت کالاها (یعنی مبلغ نهایی فاکتور بعد از کسر 8% مالیات بر ارزش افزوده و هزینه ارسال) تعیین خواهد شد ...

  • پاداش ستارگان فروش – شرط دریافت خودروی 206

    1393/1/1

    در طرح درآمدزایی جدید شرکت ، هر فصل به برترین فروشنده شخصی محصولات که به عنوان ستاره ی فروش نیوشانیک شناخته می شود ، یک دستگاه خودروی 206 به عنوان پاداش اعطا می گردد.

  • تغییر ضرایب گروه های کالایی

    1392/12/29

    در طرح درآمدزایی جدید شرکت تغییراتی در ضرایب کالاها صورت گرفته است. در این طرح با توجه به افزایش پورسانت پرداختی در قالب آن، به هر گروه از کالاها ضرایب خاصی اختصاص یافته که اندکی با ضرایب کالایی طرح قبل متفاوت است ...

  • نحوه محاسبه پورسانت فروش شخصی و فروش گروهی در پلن جدید

    1392/12/29

    پورسانت فروش شخصی از قیمت مصرف کننده محاسبه می گردد در حالی که پورسانت فروش گروهی بر اساس قیمت عمده فروشی کالا که مابه التفاوت قیمت مصرف کننده و مبلغ پورسانت فروش شخصی کالا می باشد پرداخت می گردد ...

  • تغییر در ساختار حمل سفارشات

    1392/12/29

    در سال جدید، شاهد تغییراتی در هزینه حمل و ارسال سفارشات ثبت شده خواهید بود. امسال طبق تعریف درست بازاریابی شبکه ای عمل می کنیم. یعنی بازاریاب کالا را به صورت عمده می خرد و به صورت خرده فروشی به مصرف کننده نهایی می رساند ...

  • ماليات بر ارزش افزوده در سال 1393، 2% افزایش یافت.

    1392/12/28

    رئیس سازمان امور مالیاتی از افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال ۹۳ به هشت درصد خبر داد. بنابراین، از ابتدای سال 93 نرخ مالیات و عوارض ارزش افزوده 8% خواهد بود ...

  • ممنوعیت نگهداری و استفاده از هر گونه مُهر نیوشانیک

    1392/12/20

    داشتن هر گونه مُهر شامل لوگوی نیوشانیک و یا آدرس، شماره ثبت، شماره مجوز و آدرس هر یک از دفاتر و شعب شرکت از مصادیق جعل اسناد محسوب خواهد شد. در صورت بروز هر گونه مشکل، شرکت موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد ...

  • مرجوع کردن کالا و پیگیری برگشت از فروش از طریق دفتر کار

    1392/12/6

    از دوشنبه - 5 اسفند ماه 92 - تمامی مرجوعی ها از طریق سایت شرکت قابل ثبت و پیگیری می باشند. لذا از این تاریخ، بازاریابانی که می خواهند کالایی را مرجوع کنند باید با مراجعه به سایت شرکت و ثبت درخواست و مشخصات کالا در قسمت مربوطه نسبت به برگشت کالا اقدام نمایند ...

  • ثبت نام و فعالیت اتباع خارجی در نیوشانیک

    1392/10/7

    با توجه به درخواست مکرر دوستان مبنی بر ثبت نام اتباع خارجی در شرکت و فعالیت ایشان به عنوان بازاریاب، از آنجایی که این دوستان دارای کدملی نمی باشند، باید جهت ثبت نام کد فراگیر خود را به جای کد ملی وارد نمایند؛ مراحل دریافت کد فراگیر در این اطلاعیه آورده شده است ...

  • ایجاد گروه کالایی جدید +A

    1392/10/4

    سرانجام با روی کار آمدن کالاهای تولید شده توسط شرکت، انتظارها برای افزایش سطح پورسانت پلن و بالا رفتن درآمدها به پایان رسید و از آغاز این ماه، چای های جدید تولیدشده با برند نیوشا با قرار گرفتن در گروه کالایی +A با ضریب 1/2 به فروش می رسند ...

  • دستورالعمل تأسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای

    1392/9/30

    لطفاً دستورالعمل "تأسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای" را مطالعه نموده و اعضای زیرمجموعه خود را نیز از قوانین مندرج در آن آگاه نمایید. این دستورالعمل در سایت کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای و همچنین در سایت نیوشانیک قابل مشاهده است ...

  • قبل از دریافت پک و امضای برگه رسید، از سالم بودن بسته مطمئن شوید.

    1392/9/25

    خواهشمند است هنگام دریافت سفارش، آن را کاملاً بررسی نمایید و در صورت مخدوش بودن بسته از قبول آن خودداری نمایید. در صورت دریافت پک و امضای برگه رسید، مسئولیت آن به عهده شخص دریافت کننده خواهد بود و نیوشانیک هیچ مسئولیتی در این زمینه را نخواهد پذیرفت ...

  • مهلت 20 روزه جهت اعلام نارضایتی از محموله دریافتی

    1392/9/20

    واحد انبار تنها 20 روز بعد از تاریخ فاکتور در این مورد جوابگو خواهد بود و بعد از آن هیچ مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد. از کلیه دوستان عزیز درخواست می گردد به محض دریافت پک، محتوای بسته را چک کرده و از دریافت کامل کالاهای مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایند ...

  • روال پرداخت مبلغ برگشت از فروش از آغاز آذر ماه

    1392/8/28

    از ابتدای آذر ماه، «ماده 31 دستورالعمل تأسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای» در مورد مبلغ بازپرداخت شرکت بابت کالاهایی که توسط بازاریابان به شرکت برگشت داده می شوند اجرا خواهد شد ...

  • شرایط صدور فاکتور رسمی

    1392/8/27

    تعدادی از بازاریابان عزیز جهت فروش محصولات به "شرکت ها و موسسات" مراجعه می کنند، که در برخی موارد نیاز به ارائه فاکتور رسمی می باشد؛ این نکته را مد نظر داشته باشید که همان فاکتور صادر شده در سایت - بدون تغییر - به عنوان فاکتور رسمی صادر خواهد شد ...

  • کتاب "بازاریابی چند سطحی و دسیسه های هرمی؛ یک فرصت و یک تهدید "

    1392/7/15

    وجود کتابی که موضوع بازاریابی چندسطحی و دسیسه های هرمی را به طور کامل و با جزئیات و در عین حال با زبانی ساده و شیوا بیان کند، بسیار احساس می شد. این خلأ موجب شد تا مؤسسه تحقیقاتی تدبیر اقتصاد نسبت به تهیه و تدوین کتاب حاضر اقدام نماید ...

  • اطلاعیه واحد انبار

    1392/6/26

    هنگام مرجوع کردن کالا، در تکمیل و ارسال فرم برگشت از فروش دقت نمایید. مسئول شعبه نیز بعد از بررسی کالا و فرم فوق، فرم را امضا و تأیید می نماید. سپس فرم امضا و تایید شده توسط مسئول شعبه را به آدرس help@newshanik.ir ایمیل نمایید ...

  • دومین جدول زمانبندی ارسال بار

    1392/6/9

    واحد حمل و نقل نیوشانیک زمان ارسال بار به هشت شهر دیگر را اعلام کرد. از روز پانزده شهریور ماه 92 سفارشات هشت شهر "آبیک، ابهر، زنجان، قزوین، کرج، گرگان، مشهد، هشتگرد" نیز مطابق جدول فوق ارسال خواهند شد ...

  • اطلاعیه واحد حمل و نقل

    1392/6/4

    از این پس کالاهای مرجوعی روزهای یکشنبه از دفاتر و شعب نیوشانیک تحویل گرفته شده و بازاریابان محترم می توانند نمونه جایگزین کالای موردنظر خود را روزهای چهارشنبه از همان شعبه تحویل بگیرند ...

  • توضیحات تکمیلی درخصوص چگونگی انصراف

    1392/5/22

    کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای در اطلاعیه شماره 7 مبنی بر "نحوه ثبت انصراف و لغو انصراف فعالیت در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای"، نکاتی را برای راهنمایی بازاریابان و شرکت های بازاریابی شبکه ای - جهت رفع مشکلات مربوط به انصراف و لغو انصراف - مطرح نموده است ...

  • راه اندازی نرم افزار نوین ارتباط با مشتریان

    1392/5/22

    هر روز در حال توسعه بیش از پیش امکانات و زیرساخت های شرکت و همچنین استفاده از فناوری های نوین مرتبط با عرصه خدمات دهی به مشتریان هستیم. نرم افزار "ارتباط هوشمند با مشتریان" به انجام هر چه بهتر کارها توسط شرکت و پیگیری درخواست های شما کمک شایانی می نماید ...

  • نحوه پیگیری "عدم دریافت پورسانت" بازاریابان

    1392/5/13

    اگر پورسانت شما به حساب تان واریز نشده است، لطفاً این روال را دنبال کنید. همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن به کار شما رسیدگی خواهند کرد. لازم است این نکته را یادآور شویم که پورسانت های معوقه شما، همزمان با پورسانت این ماه به حساب شما واریز خواهد شد ...

  • رسیدگی به درخواست ها فقط از طریق ایمیل

    1392/5/13

    از این پس برای پیگیری درخواست ها و رفع مشکلات و مسائل کاری خود اعم از "تغییر شماره حساب"، "تغییر اطلاعات تماس"، "تغییر کلمه عبور" و ... فقط از طریق ایمیل Help@newshanik.ir اقدام نمایید و از این طریق با همکاران ما در تماس باشید ...

  • اطلاعیه واحد حمل و نقل

    1392/5/2

    هنگام ثبت سفارش، آدرس و شماره تماس صحیح را وارد نمایید. و حتماً جوابگوی تماس های شرکت به تلفن همراه و یا ثابت ارائه شده باشند. در صورت ارائه آدرس و یا شماره تماس نامعتبر و یا حتی جواب ندادن به تماس های شرکت، پک مربوطه به انبار برگردانده خواهد شد ...

  • اطلاع رسانی

    1392/4/31

    اطلاعیه های مندرج در سایت کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای را مطالعه نمایید. در آخرین اطلاعیه های منتشر شده (اطلاعیه های شماره 7 و 8)، نکاتی در خصوص انصراف و درخواست لغو بازاریابی ذکر شده است ...

  • جدول زمانبندی ارسال بار به شعب نیوشانیک

    1392/4/29

    با توجه به اطلاعیه مورخ 23 تیر ماه مبنی بر "راه اندازی انبار مرکزی تهران" و "جدول زمانبندی ارسال پک به شعب نیوشانیک"، کلیه پک ها از اول مرداد ماه طبق این جدول ارسال خواهند شد...

  • توضیحات تکمیلی درخصوص "کد واحد بازاریابی"

    1392/4/18

    با وجود اطلاعیه های مکرر درخصوص "کد واحد بازاریابی" و طریقه انصراف، به نظر می رسد توضیحات بیشتری در این زمینه مورد نیاز است. در این اطلاعیه سعی شده است که به سوالات دریافتی دوستان عزیز در این زمینه پاسخ داده شود ...

  • اطلاعیه واحد مالی

    1392/4/15

    پورسانت بازاریابان بعد از کسر مالیات تکلیفی پرداخت می گردد. کارفرما (شرکت نیوشانیک) مکلف است قبل از هر پرداخت به بازاریاب، به میزان 3 درصد ناخالص پرداختی را کسر و به حساب سازمان امور مالیاتی واریز نماید. این نوع مالیات موضوع ماده 104 قانون مالیات های مستقیم می باشد ....

  • از این پس، تغییر مشخصات امکانپذیر نخواهد بود.

    1392/4/9

    با توجه به تعریف یک شناسه کاربری اختصاصی با نام "کد واحد بازاریابی" برای هر بازاریاب از سوی کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای، از این پس امکان تغییر مشخصات بازاریابان در صفحه کاربری (تغییر کد ملی و نام و نام خانوادگی) وجود نخواهد داشت ...

  • اطلاعیه واحد حمل و نقل

    1392/4/2

    یکی از بزرگترین مشکلات واحد انبار و حمل و نقل در این زمینه این است که با شماره تلفن و حتی آدرس های نامعتبر مواجه شده و در نتیجه امکان دسترسی به شخص سفارش دهنده وجود ندارد. هنگام ثبت نام و ثبت سفارش در وارد کردن اطلاعات تماس خود دقت نمایید ...

  • قبل از امضای قرارداد، آن را به دقت مطالعه نمایید.

    1392/4/1

    بر اساس بند 5-17 بخش "تعهدات بازاریاب" قرارداد تدوین شده توسط کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای، مرجوع کردن "تمامی کالاهای دو یا چند فاکتور ثبت شده" مغایر با مفاد ذکر شده در قرارداد می باشد ...

  • درخواست لغو بازاریابی

    1392/3/26

    امکان ارائه درخواست انصراف از طریق صفحه شخصی فراهم شد. بازاریابان عزیز می توانند پس از ورود به صفحه کاربری خود گزینه "درخواست لغو بازاریابی" را انتخاب نمایند ...

  • اختصاص یک "کد واحد بازاریابی" به هر بازاریاب

    1392/3/26

    کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای: با توجه به ممنوعیت فعالیت بازاریابان در بیش از یک شرکت بازاریابی شبکه ای قانونی در ایران، از این پس برای هر بازاریاب یک "کد واحد بازاریابی" تعریف خواهد شد ...

  • مبلغ و زمان واریز پورسانت ها

    1392/3/6

    پیرو سوالات متعدد بازاریابان در خصوص مبلغ و زمان واریز پورسانت ها به اطلاع می رساند: "دوره محاسبه پورسانت" اول تا سی و یکم همان ماه و "دوره پرداخت پورسانت" اول تا پنجم ماه بعد می باشد ...

  • تعیین پورسانت و رده

    1392/3/4

    هزینه ارسال فاکتور در محاسبه پورسانت و یا تعیین رده لحاظ نمی گردد. در این اطلاعیه نحوه صحیح محاسبه مبلغ فروش در طرح درآمدزایی را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد ...

  • غیرفعال شدن جایگاه بازاریابان

    1392/3/1

    جایگاه بازاریابان غیرفعال خواهد شد اگر ....

  • فرم قرارداد بازاریابی شبکه ای

    1392/2/12

    بر اساس اعلام کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای، تمامی شرکت‌های دارای مجوز بازاریابی شبکه­ ای و بازاریابان ملزم به ثبت "قرارداد کتبی بین شرکت و شخص بازاریاب" می‌باشند. در اسرع وقت نسبت به ارسال قرارداد اقدام نمایید ...

  • اطلاعیه مهم

    1392/2/10

    مبنای محاسبه تخفیفات در فاکتور فروش مبلغ مندرج در جمع کل (1) بوده، لکن تعیین رده در پلن درآمدزایی شرکت بر مبنای مبلغ مندرج در مبلغ قابل پرداخت (2) - که پس از کسر تخفیفات در نظر گرفته می شود - مشخص خواهد شد ...

  • اطلاعیه دبیرخانه کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای

    1392/2/4

    برابر اعلام دبیرخانه محترم کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای، از این پس ایجاد هر گونه وبلاگ یا وب سایت از سوی بازاریابان با محوریت عضوگیری یا فروش محصول ممنوع می باشد ...

  • افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده در سال جدید

    1392/1/14

    سازمان امور مالياتی خبر داد: بر اساس تبصره 2 ماده 117 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ايران كه مقرر می دارد،‌ نرخ ماليات و عوارض بر ارزش افزوده از سال اول برنامه، سالانه به ميزان يک درصد افزايش يابد ...

  • نرخ مالیات تکلیفی

    1391/10/9

    براساس قانون استفاده حداکثری از توان تولیدی داخل، نرخ مالیات تکلیفی (موضوع ماده 104) از %5 به %3 کاهش یافت. براساس ماده 8 ...