آخرین اطلاعیه ها

  • الزام ارسال سفارش، به همراه فاکتور چاپی

    1396/5/25

    بازارسازان عزیز همانطور که پیش از این در اطلاعیه سال 95 به اطلاعتان رساندیم،بر اساس ماده 8 قانون تعزیرات حکومتی مصوب 23/12/67، کلیه فروشندگان ملزم به صدور فاکتور و ارائه آن به خریداران خود می‌باشند. در همین...

  • ممنوعیت فروش اینترنتی محصولات نیوشا در سایت های فروشگاهی عمومی

    1396/5/24

    نماینده فروش تنها در صورتی می تواند اقدام به فروش محصولات نیوشا از طریق وبسایت نماید که: 1. فقط محصولات با برند نیوشا در سبد کالایی سایت مورد نظر وجود داشته باشند و 2. سایت توسط شخص نماینده فروش و با رعایت ضوابط و قوانین شرکت ...

  • استفاده از واژه تضمین در بازاریابی محصولات نیوشا ممنوع!

    1396/5/14

    بازارسازان عزیز همانطور که پیش از این در اطلاعیه " ممنوعیت استفاده از واژه تضمین در بازاریابی محصولات نیوشا" به اطلاعتان رساندیم، با توجه به ماده 8 آیین نامه «نحوه تبلیغات، بازاریابی و فروش محصولات شرکت» ...

  • تمدید یک ساعت سایت

    1396/4/31

    با توجه به درخواست های مکرر بازارسازان عزیز و با توجه به مشکلات سیستم بانکی کشور در ساعات پایانی سایت تا ساعت 1 بامداد در دسترس خواهد بود ...

  • نحوه پرداخت پورسانت‌ها

    1396/4/31

    همان‌طور که پیش از این در اطلاعیه "واریز پورسانت ها در سه مرحله " اعلام شد، از ابتدای سال 94 تا کنون پورسانت ها در سه مرحله به حساب بانک ملت بازارسازان عزیز واریز می‌شود...

  • تغییر ساختار شورای مشورتی نیوشانیک

    1396/4/31

    آذر ماه 1392، شورای مشورتی نیوشانیک با هدف مشارکت بیشتر بازارسازان در تصمیمات شرکت تشکیل شد.‏ از آن تاریخ به بعد، دو نوبت در هر سال، انتخابات شورای مشورتی نیوشانیک برگزار گردیده که با مشخص شدن...

  • آیین نامه‌ای لازم الاجرا برای هر بازارساز

    1396/4/28

    بازارسازان عزیز همانطور که پیش از این در اطلاعیه " «آیین نامه نحوه تبلیغات، بازاریابی و فروش محصولات» در دفاتر کاری " به اطلاعتان رساندیم، آیین نامه نحوه تبلیغات، بازاریابی و فروش محصولات از تاریخ 95/02/15 در صندوق...

  • امکانات ورژن جدید آی.او.اس اپلیکیشن نیوشانیک

    1396/4/27

    پس از انتشار نسخه آی. او.اس اپلیکیشن نیوشانیک در دی ماه سال 95، اکنون ورژن جدید این برنامه با دسترسی آسان و کاربردی تر از راه رسید. در این نسخه علاوه بر تغییر ظاهر کلی برنامه، استفاده از کیبورد در آن سهولت...

  • نکاتی درباره اقلام تبلیغاتی

    1396/4/27

    بازارسازان گرامی همانطور که پیش از این در اطلاعیه "برگشت از فروش اقلام تبلیغاتی: غیرممکن!" اعلام کردیم، به این دلیل که در صورت مرجوع نمودن اقلام تبلیغاتی، این کالاها قابلیت فروش مجدد را ندارند و همچنین به دلیل مسائل...

  • نکاتی درباره کارت شناسائی بازارسازان

    1396/4/27

    بازارسازان عزیز همانطور که پیش از این در اطلاعیه "الزام همراه داشتن کارت شناسائی جهت حضور در شعب نیوشانیک" به اطلاعتان رساندیم، عطف به ماده 12 آیین نامه اجرایی چگونگی صدور و تمدید پروانه کسب و نحوه...

  • تغییر در ساختار جشن های راهبری و بنیانگذاری

    1396/4/26

    پیش از این در اطلاعیه «جشن بنیانگذاری؛ هدیه نیوشانیک به بنیانگذاران جدید» مورخ 8 تیر ماه 95، این مژده به بازارسازان عزیز داده شد که برای نیوشائی هایی که در فصل تابستان برای اولین بار به رده راهبر یا بنیانگذار...

  • هشدار در رابطه با عضویت و فعالیت در شرکت های غیرقانونی و متفرقه

    1396/4/26

    اخیراً شاهد فعالیت برخی از بازارسازان در شرکت هایی هستیم که ادعا می کنند به این دلیل که فقط در یک سطح به ‏فروشنده پورسانت پرداخت می کنند، ماهیت بازاریابی شبکه ای ندارند!!! بر اساس اعلام کمیته نظارت بر عملکرد...

  • ممنوعیت هر گونه تبلیغ برای جذب بازاریاب

    1396/4/23

    بنابر اعلام مرکز محترم امور اصناف و بازرگانان ایران، هر گونه تبلیغ برای جذب بازاریاب از هر طریقی از جمله سایت های تبلیغاتی، شبکه های اجتماعی و ... ممنوع می باشد ...

  • توضیحاتی راجع به درخواست فاکتور رسمی

    1396/4/22

    همانطور که پیش از این در اطلاعیه‌های متعدد، نکاتی را درباره درخواست فاکتور رسمی به حضورتان رساندیم. مجدد توضیحاتی در این خصوص یاد آور می‌شویم...

  • نکاتی راجع به علامت استاندارد محصولات

    1396/4/22

    بازارسازان گرامی، از سوی سازمان ملی استاندارد برای هیچ یک از دمنوش‌های تولید شده در کشور ایران با هر برندی، هیچ تعرفه یا استانداردی تعریف نشده است؛ بنابراین، هیچ دمنوشی با علامت استاندارد، با برند نیوشا یا سایر برنده...

  • نکاتی درباره برگزاری جلسات آموزشی در شعب

    1396/4/21

    بازار سازان عزیز طبق ماده 10 آیین نامه اجرایی چگونگی صدور و تمدید پروانه کسب و نحوه نظارت بر افراد صنفی در فضای مجازی (موضوع تبصره ماده 87 قانون نظامی صنفی)، بازاریابان حق تشکیل جلسات را در خارج ...

  • نکاتی راجع به ثبت سفارشات

    1396/4/20

    بازارسازان عزیز همان‌طور که پیش از این در اطلاعیه‌های " اطلاعیه واحد حمل و نقل" ، " لزوم نوشتن «نام کامل مشتری یا دریافت کننده سفارش» در فاکتور" و " الزام درج کدپستی صحیح هنگام ثبت سفارش" به اطلاعتان رساندیم...

  • شرایط ساخت مُهر با عنوان نماینده فروش نیوشانیک

    1396/4/19

    بازارسازان عزیز همانطور که پیش از این در متن اطلاعیه "ممنوعیت نگهداری و استفاده از هر گونه مُهر نیوشانیک" به اطلاعتان رساندیم؛ تنها امکان استفاده از مُهر با عنوان نماینده فروش با کسب اجازه رسمی از شرکت، برای بازارسازان...

  • غیرفعال شدن جایگاه بازاریابان

    1396/4/18

    همانطور که پیش از این در دفاتر کاری بازار سازان عزیز اطلاع رسانی شد، مجدد یاد آور می‌شویم، نمایندگانی که در پایان ماه حجم فروش غیرمؤثر آنها بیشتر از 1.000.000 ريال باشد، عضو فعال محسوب می‌شوند و می‌توانند از...

  • نحوه لغو عضویت از بازاریابی

    1396/4/14

    همانطور که پیش از این در اطلاعیه "درخواست لغو بازاریابی" به اطلاعتان رساندیم مجدد یاد آور می‌شویم، آن دسته از بازارسازان عزیزی که درخواست انصراف از فعالیت بازاریابی خود در شرکت نیوشانیک را دارند؛ این امکان برای...

  • معیار تأسیس و تخصیص فضای شعب- بخش‌دوم

    1396/4/10

    بازارسازان عزیز، همان‌طور که پیش از این در اطلاعیه معیار تأسیس و تخصیص فضای شعب، شرایط مورد نظر جهت تأسیس شعب جدید را به اطلاعتان رساندیم؛ شهر فریدون کنار واقع در استان مازندران با کسب شرایط ذکر شده در ...

  • معیار تأسیس و تخصیص فضای شعب

    1396/4/1

    بدون شک یکی از بزرگترین مزیت‌های رقابتی نیوشانیک، از بدو تاسیس تاکنون، این بوده است که مستقیماً و با استفاده از پرسنل رسمی خود در شهرهای مختلف اقدام به تاسیس شعبه نموده است و بدون آنکه این وظیفه و مسئولیت...

  • نکاتی جهت برگزاری همایش‌ها

    1396/3/28

    بازارسازان عزیز، همان‌طور که پیش از این در اطلاعیه الزام دریافت مجوز جهت برگزاری همایش و نمایشگاه به اطلاعتان رساندیم، مجدد یادآور میشویم بر اساس الزام مرکز محترم اصناف و بازرگانان ایران، کلیه همایش‌ها باید پس از اخذ مجوز...

  • مصرف مداوم رازیانه برای آقایان توصیه نمی‌شود

    1396/3/22

    در کنار خواص مفید رازیانه، که فواید زیادی برای سلامتی دارد و جزء ترکیبات موجود در محصول راز سلامتی از گروه مخلوط‌های چای سبز نیوشا هم هست، باید به این نکته توجه داشت که این گیاه، دارای ترکیبات شبه استروژنی...

  • توضیحات تکمیلی در خصوص فیلترهای کیسه‌های مثلثی نیوشا

    1396/3/21

    در ادامه بررسی فیلترهای استفاده شده در چای های کیسه ای نیوشا، این بار به فیلترهای به کار رفته در کیسه های مثلثی می پردازیم...

  • کاربردهای اپلیکیشن نیوشانیک

    1396/3/20

    بازارسازان عزیز، همان‌طور که مستحضر هستید جهت سهولت بیشتر شما عزیزان در پاییز و زمستان سال 1395، اپلیکیشن نیوشانیک در دو نسخه اندروید و iOS با امکاناتی کاربردی مانند مشاهده عملکرد و زیرمجموعه، فروشگاه و...

  • توضیحات تکمیلی در خصوص کیسه‌های چای کیسه‌ای نیوشا

    1396/3/17

    جهت آگاهی و اطلاع مصرف کنندگان و بازارسازان نیوشانیک به اطلاع می رسانیم فیلتر استفاده شده در چای های کیسه ای نیوشا به طور مستقیم از یکی از معتبرترین شرکت های تولیدکننده آلمانی وارد می شود. این فیلتر ها با استفاده از...

  • ممنوعیت فروش محصولات در فروشگاه‌ها و مکان‌های ثابت تجاری

    1396/3/17

    بازارسازان عزیز، همان‌طور که پیش از این در اطلاعیه "ممنوعیت فروش محصول در اماکن ثابت تجاری" به استحضارتان رساندیم؛ بنابر مصوبه دومین شورای مشورتی نیوشانیک و عطف به آیین‌نامه اجرایی تبصره ماده 87 قانون...

  • اطلاع رسانی مجدد جهت الزام تکمیل اظهارنامه مالیاتی عملکرد، توسط بازارسازان

    1396/3/10

    بازارسازان عزیز، همان‌طور که پیش از این در اطلاعیه " الزام تکمیل اظهارنامه مالیاتی عملکرد توسط بازارسازان " به استحضارتان رساندیم؛ عطف به ماده 93 قانون مالیات‌های مستقیم، درآمدی که شخص حقیقی از طریق اشتغال ...

  • قوانین کمپین تبلیغاتی نیوشا و آقای رضا کیانیان

    1396/2/25

    بازار‌سازان عزیز همان‌طور که پیش از این در اطلاعیه "چند نکته قابل توجه درخصوص کمپین تبلیغاتی نیوشا و آقای رضا کیانیان" به استحضارتان رسانیدیم به منظور جلوگیری از هرگونه خطایی در این زمینه مجدد یادآوری میشود که ...

  • از خاک تا خانه ؛ ماموریت نهایی نیوشا

    1396/2/20

    امروز مهمترین دغدغه تولیدکنندگان در مقوله کیفیت و رسیدگی به نارضایتی های مشتریان، کوتاه بودن دست آنها از بخشی از چرخه تولید و عرضه محصول است. تولیدکنندگان وابسته به بیرون بخاطر این کمبود، پس از ...

  • مربی ممتاز؛ رتبه جدید در طرح درآمدزایی نیوشانیک

    1396/2/9

    با توجه به تغییرات جزئی اخیر طرح درآمدزایی نیوشانیک و تغییر حد نصاب ها و شرایط دستیابی به سه رده مدیر فروش، بنیانگذار و راهبر که از ابتدای سال 96 اجرا شده است، رده جدیدی تحت عنوان «مربی ممتاز» ...

  • تصویب اصلاحیه جدید آیین نامه اجرایی

    1395/12/2

    هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی، آیین نامه اجرایی تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی در فضای مجازی را اصلاح کرد. محمدرضا نعمت زاده در جلسه این هیات با اشاره به اینکه آیین نامه اجرایی ...

  • چند نکته قابل توجه درخصوص کمپین تبلیغاتی نیوشا و آقای رضا کیانیان

    1395/11/30

    با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، جایگاه متخلفین از این مفاد، در اسرع وقت و بدون اخطار قبلی به مدت یک سال تعلیق خواهد شد. ضمن آنکه بر اساس قرارداد منعقده بین ایشان و شرکت، شخص متخلف به مراجع قضایی ...

  • مکانیزه شدن فرایند تحویل سفارشات در شعب تهران، اصفهان و شیراز نیوشانیک

    1395/11/27

    امکان تحویل مکانیزه سفارشات با استفاده از سیستم بارکدخوان هوشمند در انبار شعب تهران، اصفهان و شیراز نیوشانیک فراهم گردید. با بکارگیری این سیستم، احتمال خطا در تحویل سفارشات ...

  • الزام ارسال سفارش به همراه فاکتور چاپی

    1395/11/18

    به اطلاع می رساند از این پس امکان ارسال بسته سفارش بدون فاکتور چاپی وجود ندارد و فاکتور چاپ شده هر سفارش در بسته مربوط به آن قرار خواهد گرفت ...

  • اطلاعیه شرکت در رابطه با وضعیت تولید محصولات و تغییرات مربوطه

    1395/11/11

    ضمن عرض پوزش و عذرخواهی از مشکلات اخیر در شارژ مداوم محصولات در سایت شرکت به اطلاع همراهان همیشگی می رسانیم که این مشکلات ناشی از همزمانی اتفاقاتی چون ...

  • شبکه های اجتماعی و کمپین تبلیغاتی نیوشا

    1395/11/6

    به این نکته توجه کنید که فقط در پست های مرتبط با این کمپین می توانید هشتگ های مندرج در متن اطلاعیه را به کار ببرید؛ از به کارگیری تصاویر و هشتگ های تبلیغاتی این پروژه در پست های غیرمرتبط جداً خودداری نمایید ...

  • شماره حساب بانک ملت، تنها حساب معتبر از ابتدای سال 96

    1395/11/6

    با توجه به مشکل سیستم بانک صادرات در خصوص واریز گروهی و مشکلات پیش آمده در این رابطه، به اطلاع کلیه دوستان عزیز می رساند تنها تا پایان سال 95 پورسانت افرادی که شماره حساب بانک صادرات را ...

  • الزام تکمیل اظهارنامه مالیاتی عملکرد توسط بازارسازان

    1395/11/4

    عطف به ماده 93 قانون مالیات های مستقیم، درآمدی که شخص حقیقی از طریق اشتغال به مشاغل یا به عناوین دیگر غیر از موارد مذکور در سایر فصل های این قانون در ایران تحصیل کند، پس از کسر معافیت های مقرر در این قانون مشمول مالیات بر درآمد مشاغل ...

  • لزوم نوشتن «نام کامل مشتری یا دریافت کننده سفارش» در فاکتور

    1395/10/27

    اگر سفارشی را در سایت ثبت کردید که به طور مستقیم برای مشتری ارسال شود، حتماً نام دریافت کننده سفارش در مقصد (مشتری) را به درستی، در فاکتور، ثبت کنید ...

  • انتشار نرم افزار کاربردی نیوشانیک، نسخه آی.او.اس

    1395/10/27

    پس از انتشار نسخه اندروید اپلیکیشن نیوشانیک، نسخه IOS این نرم افزار نیز در اختیار دوستان عزیز قرار گرفت. با جستجوی لغت newshanik در اپ استور نسبت به نصب این اپلیکیشن اقدام کنید ...

  • الزام درج کدپستی صحیح هنگام ثبت سفارش

    1395/10/20

    به اطلاع کلیه بازارسازان عزیز می رساند به منظور تسهیل در ارائه خدمات حمل و ارسال سفارشات، درج کدپستی معتبر به همراه آدرس ضروری است ...

  • دمنوش دارای علامت استاندارد؛ ادعایی بی اساس

    1395/9/29

    ادعای استاندارد بودن دمنوش و درج علامت استاندارد روی بسته های آن غیرقانونی است. به همین دلیل، بازارسازان نیز نمی توانند هیچ ادعا یا تبلیغ خلاف واقع داشته باشند ...

  • دستورالعمل: برگزاری همایش

    1395/9/16

    به اطلاع کلیه دوستان عزیز می رساند بر اساس دستورالعمل جدید کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای از این پس رعایت نکات ذیل در برگزاری هر همایش الزامی است ...

  • توضیحات تکمیلی درباره ترکیب دمنوش ریزمیوه های قرمز

    1395/8/22

    زرشک به کار رفته در این محصول زرشک قرمز که برای تزئین غذا به کار می رود نیست، بلکه زرشک سیاه معروف به زرشک کوهی است که یکی از پرخاصیت ترین انواع زرشک می باشد و سیاهی رنگ آن ...

  • سومین نظرسنجی نیوشا

    1395/8/19

    در جهت بهبود مستمر کیفیت محصولات، سومین نظرسنجی نیوشا نیز در آبان ماه 95 همزمان با انتخابات چهارمین دوره شورای مشورتی نیوشانیک برگزار شد ...

  • انتشار نرم افزار کاربردی نیوشانیک، نسخه اندروید

    1395/8/5

    نسخه اندروید اپلیکیشین کاربردی نیوشانیک در بخش دانلودها در دسترس دوستان عزیز قرار گرفت. برخی از امکانات این نرم افزار عبارتند از ...

  • برگشت از فروش اقلام تبلیغاتی: غیرممکن!

    1395/8/3

    به اطلاع کلیه بازارسازان عزیز می رساند به این دلیل که در صورت مرجوع نمودن اقلام تبلیغاتی، این کالاها قابلیت فروش مجدد را ندارند و همچنین به دلیل مسائل بهداشتی در برخی از این اقلام مانند لیوان و نایلون، مرجوع نمودن اقلام تبلیغاتی امکانپذیر ...

  • «جشن بنیانگذاری»؛ هدیه نیوشانیک به بنیانگذاران جدید

    1395/4/8

    نیوشانیک، هدیه ویژه ای برای نیوشائی هایی که در فصل تابستان برای اولین بار به رده بنیانگذار برسند، به پاس قدردانی در نظر گرفته است. این هدیه ویژه، برگزاری «جشن بنیانگذاری» به منظور تقدیر از این عزیزان است که ...

  • امکان برگزاری جلسات آموزشی تنها در محل شعبه

    1395/4/2

    بار دیگر تأکید می گردد بازارسازان عزیز تنها می توانند در محل شعبه نسبت به تشکیل کلاس و جلسات آموزشی اقدام نمایند. پیش از برگزاری جلسه جهت رزرو کلاس با مسئول شعبه هماهنگ کنید ...

  • الزام همراه داشتن کارت شناسائی جهت حضور در شعب نیوشانیک

    1395/4/1

    به کلیه دوستان عزیز یادآوری می شود با مراجعه به دفاتر کاری خود نسبت به تهیه و چاپ کارت اقدام نمایند و هنگام مراجعه به شعب نیوشانیک، حتماً کارت شناسائی خود را همراه داشته باشند ...

  • سازماندهی ثبت سفارشات نیوشانیک در ندکس

    1395/3/25

    از روز سه شنبه، اول تیر ماه 95، بازارسازان نیوشانیک تنها می توانند فاکتورهایی را در سیستم ندکس ثبت نمایند که از جایگاه خودشان در نیوشانیک ثبت شده است. فرض کنید ...

  • میکس پک تابستان داغ نیوشا، امکان مرجوعی ندارد

    1395/3/23

    از روز شنبه، 22 خرداد ماه 95، میکس پک تابستان داغ نیوشا در فروشگاه نیوشانیک، گروه پک های مناسبتی در دسترس دوستان عزیز قرار گرفته است. این محصول شامل 160 عدد تی بگ در طعم های ...

  • ممنوعیت استفاده از واژه تضمین در بازاریابی محصولات نیوشا

    1395/3/16

    به صورت کلی به کار بردن واژه «تضمینی» و واژه هایی که مفهوم مشابه آن را دارند در تبلیغات هر نوع محصول یا خدمات ممنوع می باشد ...

  • الزام ارسال قرارداد بازاریابی شبکه ای

    1395/3/10

    از کلیه دوستان عزیز درخواست می گردد تا پایان تیر ماه 95 نسبت به تکمیل فرم قراداد اقدام نمایند و قرارداد خود را به یکی از شعب نیوشانیک تحویل دهند و یا از طریق پست به دفترمرکزی ...

  • ممنوعیت استفاده از تصاویر و متن در تبلیغات بدون کسب اجازه رسمی از صاحبان آنها

    1395/3/4

    همان طور که پیش از این در ماده 4 آیین نامه نحوه تبلیغات، بازاریابی و فروش محصولات شرکت به اطلاع شما عزیزان رسید، استفاده از تصاویر و متون در تبلیغات، بدون کسب اجازه رسمی از صاحبان آنها ممنوع است ...

  • ابزار تبلیغاتی نیوشا به زودی در فروشگاه

    1395/2/28

    دوستان عزیز نیوشانیک می توانند از اردیبهشت ماه 95 با ورود به فروشگاه نیوشا – بخش «ملزومات تبلیغاتی» - ابزار تبلیغاتی مورد نیاز خود را سفارش گذاری کنند. پیش از آنکه نسبت به خرید این ابزار اقدام نمایید، نکات ذیل را مد نظر قرار دهید: 1. این ابزار خارج از طرح درآمدزایی نیوشانیک قرار دارند، بنابراین ...

  • «آیین نامه نحوه تبلیغات، بازاریابی و فروش محصولات» در دفاتر کاری

    1395/2/15

    این آیین نامه لازم الاجراست و در صورت تخطی از آن با متخلف برخورد خواهد شد. چنانچه فردی دارای 2 اخطار بشود با لغو موقت جایگاه مواجه شده و در صورت گرفتن اخطار سوم عضویت وی لغو می شود ...

  • ثبت سفارشات نیوشانیک در ندکس

    1395/2/10

    دوستان عزیزی که تمایل دارند سفارشات نیوشانیک خود را از طریق ندکس ارسال نمایند باید دو نکته ذیل را مدنظر قرار دهند ...

  • حذف ماده 104 قانون مالیات های مستقیم

    1395/1/29

    عطف به اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم مورخ 31 تیرماه 94 که از ابتدای سال 95 لازم الاجراست، ماده 104 قانون فوق حذف گردید. بنابراین، از فروردین ماه سال 95 کلیه دوستان و بازارسازان عزیز ...

  • ویرایش دوم کاتالوگ فارسی نیوشا در دفاتر کاری

    1394/12/26

    ویرایش دوم کاتالوگ فارسی نیوشا از امروز – چهارشنبه، 26 اسفند ماه 94 - در دفتر کاری همه بازارسازان عزیز در دسترس می باشد ...

  • چای پرتقال نیوشا با فرمولاسیون جدید

    1394/12/25

    چای پرتقالی جدید نیوشا از امروز – سه شنبه، 25 اسفند ماه 94 – در فروشگاه، گروه «چای های سیاه» در دسترس دوستان عزیز قرار دارد. این محصول مخلوطی است از چای سیاه با پرتقال طبیعی و پوست پرتقال طبیعی ...

  • لزوم پایبندی به نظام نامه رفتاری نیوشانیک

    1394/12/19

    نسخه جدید نظام نامه رفتاری نیوشانیک از امروز – دوشنبه، 17 اسفند ماه 94 - در سایت شرکت در دسترس دوستان عزیز قرار گرفته است و برای کلیه پرسنل، نمایندگان و بازارسازان نیوشا لازم الاجراء می باشد ...

  • نظافت شعب نیوشا

    1394/12/8

    با توجه به مشکلاتی که عدم رعایت نظافت و بهداشت در شعب و دفاتر نیوشانیک ایجاد کرده است، به اطلاع کلیه همکاران و بازارسازان عزیز می رساند طبق ضوابط و مقررات شرکت ...

  • اطلاعیه فوری: پرداخت از طریق درگاه بانک ملت یا بانک صادرات

    1394/11/4

    درگاه پرداخت الکترونیکی بانک صادرات نیز در سایت شرکت فعال گردیده است. در صورتی که در پرداخت از درگاه بانک ملت با مشکل مواجه شدید، می توانید از درگاه بانک صادرات اقدام نمایید ...

  • رونمایی از دفتر کاری جدید نیوشانیک

    1394/10/29

    دفتر کاری جدید نمایندگان عزیز با امکاناتی خاص و فوق العاده آماده و پیاده سازی گردیده است . در این دفتر کاری حجم فروش شخصی و

  • مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران - نمایشگاه عرضه محصول

    1394/10/13

    در اطلاعیه جدید منتشر شده در سایت مرکز محترم امور اصناف و بازرگانان ایران در خصوص برگزاری نمایشگاه محصول آمده است: «به اطلاع فعالان بازاریابی شبکه ای می رساند ...

  • یادآوری: محدودیت زمان برای صدور فاکتور رسمی

    1394/10/13

    هنگام ارائه درخواست فاکتور رسمی نکات ذیل را مدنظر قرار دهید: 1. تنها پنج روز پس از پایان همان فصل فرصت دارید تا با ارائه درخواست خود، نسبت به دریافت فاکتور رسمی اقدام نمایید ...

  • الزام درج قیمت مصرف کننده بر کالا

    1394/10/12

    بر اساس الزام کمیته محترم نظارت بر عملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای، کلیه بازاریابان موظفند محصولات را صرفاً بر اساس قیمت مصرف کننده به فروش رسانند. لذا، شرکت ها نیز موظف به الصاف برچسب قیمت ...

  • مرجوعی کالا: کسر پورسانت پرداخت شده از بازاریابان سطوح بالاتر

    1394/10/1

    در صورتی که شخصی فاکتور یا بخشی از فاکتوری را مرجوع نماید، کلیه پورسانت های پرداخت شده در ازای آن کالاها - که به سطوح بالاسری وی پرداخت شده است - از پورسانت ماه بعد افراد بالاسری مرجوع کننده کسر ...

  • پیش از دریافت پک، از سالم بودن آن مطمئن شوید.

    1394/7/21

    واحد حمل و نقل نیوشانیک از کلیه دوستان عزیز درخواست کرد از دریافت پک های مخدوش جداً خودداری نمایند. حمیدرضا پیمان - مدیر واحد حمل و نقل - گفت: «متصدی تحویل بار یا نماینده باربری ...

  • کافی میکس وانیل با فرمولاسیون جدید

    1394/7/12

    در تیرماه سال 94 همزمان با برگزاری انتخابات اعضاء دومین شورای مشورتی نیوشانیک، اولین نظرسنجی کنترل کیفیت محصولات نیوشا نیز برگزار گردید و قرار بر این شد که با دریافت نظرات ...

  • ممنوعیت فروش محصول در اماکن ثابت تجاری

    1394/7/5

    به اطلاع کلیه دوستان عزیز می رساند بر اساس مصوبه دومین شورای مشورتی نیوشانیک، از این پس فروش محصولات در فروشگاه های ثابت (مکان های ثابت تجاری) ممنوع می باشد و ...

  • برنامه ارسال بار به شهرکرد

    1394/5/24

    با توجه به افزایش و رشد حجم فروش نیوشانیک در استان چهارمحال و بختیاری، از این پس محموله های این استان از طریق خودروهای شرکت و به شکل مستقیم روزهای دوشنبه در محل شعبه شهرکرد به همکاران عزیز تحویل خواهد شد ...

  • قبل از برگزاری هر نمایشگاه یا همایش، این اطلاعیه را بخوانید.

    1394/5/3

    قبل از برگزاری هر همایش یا نمایشگاه، باید نسبت به دریافت مجوز مربوطه اقدام نمایید. بنابراین، قبل از برگزاری هر نمایشگاه یا همایش با واحد خدمات و پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند ...

  • مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران - آیین نامه اجرایی

    1394/4/24

    «آیین نامه اجرایی چگونگی صدور و تمدید پروانه کسب و نحوه نظارت بر افراد صنفی در فضای مجازی» در بخش «قوانین و مقررات» سایت آن مرکز محترم در دسترس عموم قرار دارد ...

  • اطلاعیه مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران - کارت شناسایی

    1394/3/3

    بر اساس ماده 44 دستورالعمل تأسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای، هر شرکت بازاریابی شبکه ای موظف به صدور کارت شناسایی برای بازاریابان ...

  • ارتباط با واحد خدمات و پشتیبانی از طریق دفتر کار

    1394/2/30

    در راستای ارائه خدمات بهتر و سریع تر به دوستان و بازارسازان عزیز، امکان ارتباط با واحد خدمات و پشتیبانی از طریق دفاتر کاری میسر شد ...

  • الزام دریافت مجوز جهت برگزاری همایش و نمایشگاه

    1394/2/27

    از کلیه دوستان عزیز درخواست می گردد حداقل 10 روز قبل از برگزاری هر نمایشگاه یا همایش، جهت انجام مقدمات لازم با واحد خدمات و پشتیبانی تماس بگیرند. عواقب احتمالی در این زمینه بر عهده نمایندگان متخلف ...

  • امکان ارائه درخواست فاکتور رسمی از طریق دفتر کاری

    1394/2/22

    این امکان برای دوستان و بازارسازان عزیز فراهم شده است که درخواست فاکتور رسمی برای سفارشات ثبت و تأیید شده خود را از طریق دفتر کاری ارائه و فاکتور رسمی مربوطه را دریافت نمایند ...

  • امکان دریافت کارت شناسائی از دفتر کاری

    1394/2/22

    بر اساس الزام کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای، هر شرکت موظف به صدور یک کارت شناسایی برای بازاریاب است. لذا از کلیه بازارسازان عزیز درخواست می گردد با مراجعه به دفتر کاری خود نسبت به تهیه و چاپ کارت شناسایی اقدام نمایند ...

  • اطلاعیه مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران - شعب

    1394/2/20

    مواردی که شعب شرکت های دارای مجوز بازاریابی شبکه ای برای تأسیس و ادامه فعالیت باید رعایت نمایند ...

  • اطلاعیه مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران - دستورالعمل

    1394/2/19

    مطابق ماده 20 دستورالعمل تأسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای، شرکت های بازاریابی شبکه ای ضمن رعایت ضوابط مندرج در مفاد اساسنامه خود و طرح تجاری مصوب، موظف به ...

  • امکان دریافت معرفی نامه جهت «معرفی و عرضه محصولات» از طریق دفتر کاری

    1394/2/16

    از این پس برای دریافت معرفی نامه جهت معرفی و عرضه محصولات نیوشا خطاب به سایر سازمان ها و شرکت ها می توانید از طریق دفتر کاری خود اقدام نمایید. بدین منظور:1. وارد دفتر کاری خود شده و از منوی سمت چپ ...

  • ساعت کاری شعب نیوشانیک

    1394/2/16

    به منظور رفاه حال بازارسازان و دوستان عزیز، ساعت كار شعب نیوشانیک از اردیبهشت ماه 94 به شرح ذیل اعلام می گردد ...

  • الزام دریافت مجوز جهت استفاده از کانترهای تبلیغاتی شرکت

    1394/2/9

    بر اساس الزام مرکز محترم امور اصناف و بازرگانان ایران، از این پس هنگام برگزاری نمایشگاه و کمپین فروش، شرکت باید قبل از ارائه کانتر تبلیغاتی به بازارسازان عزیز مجوز مربوطه را صادر و در اختیار بازاریاب قرار دهد. لذا، بدینوسیله به اطلاع می رساند ...

  • واریز پورسانت ها در سه مرحله

    1394/2/6

    از ابتدای سال 1394، پورسانت ها در سه مرحله به حساب بانک ملت بازارسازان عزیز واریز خواهد شد: مرحله اول: دوستان عزیزی که پیش از این پورسانت دریافت کرده اند. مرحله دوم: دوستان جدیدالورود و مرحله سوم: پورسانت های معوقه ...

  • درخواست انتقال فاکتور

    1394/1/30

    در صورتی که فاکتوری سهواً از جایگاه شما ثبت شده است و یا تمایل دارید فاکتور ثبت شده به نام شما به نام شخص دیگری انتقال یابد، می توانید درخواست انتقال فاکتور خود را به واحد IT نیوشانیک تحویل دهید تا در اولین فرصت درخواست شما بررسی و نتیجه آن اعلام گردد ...

  • تغییرات در سبد کالایی نیوشانیک

    1394/1/29

    همان طور که در اطلاعیه «تغییرات گسترده در سبد کالایی شرکت» به اطلاع شما عزیزان رسید بر اساس سیاست های جدید شرکت، محصولاتی که طی یک دوره فصلی به حدنصاب ریالی تعیین شده نرسیده باشند، از فروشگاه نیوشانیک حذف می شوند ...

  • پیامک های آموزشی بازاریابی شبکه ای

    1394/1/22

    به اطلاع کلیه دوستان و بازارسازان عزیز می رساند با توجه به اعلام کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای کلیه شرکت های بازاریابی شبکه ای ملزم به ایجاد سامانه پیامک آموزشی اختصاصی می باشند. کلیه پیامک های مربوطه نیز از طریق آن کمیته ...

  • توضیح نحوه اعمال درخواست مرجوعی احتمالی اعضاء در دفاتر کاری حامیان

    1394/1/11

    نیوشانیک تنها شرکت در میان شرکت های فعال در حوزه بازاریابی شبکه ای است که در آن امکان مرجوعی محصولات بدون کسر پورسانت و سایر هزینه های قانونی پیش بینی شده است و این یک مزیت رقابتی فوق العاده نسبت به رقبا است، اما ...

  • مقررات جدید جابجایی جایگاه تجاری

    1394/1/10

    با توجه به درخواست مدیر ناظر نیوشانیک مبنی بر بازنگری در قوانین و مقررات مربوط به جابجایی جایگاه تجاری، این مقررات به شرح زیر تغییر یافت و مفاد آن که در زیر مورد اشاره قرار گرفته است، از همین ماه در شرکت اجرایی خواهد گردید ...

  • هزینه بسته بندی سفارشات بین 1.000.000 تا 2.000.000 ريالی، از اول بهمن ماه

    1393/10/30

    از فردا - اول بهمن ماه 93 - به سفارشات 1.000.000 تا 2.000.000 ريالی مبلغ 30.000 ريال هزینه بسته بندی تعلق خواهد گرفت. مجدداً به همه عزیزان یادآوری می شود اعمال این هزینه ...

  • شرایط صدور فاکتور رسمی

    1393/10/23

    همان طور که پیش از این نیز بارها اعلام شده است، بار دیگر به دوستان عزیز یادآوری می شود که تنها مرجع رسمی جهت صدور فاکتور رسمی واحد مالی نیوشانیک می باشد ...

  • اعمال هزینه بسته بندی برای سفارشات بین 1.000.000 تا 2.000.000 ريالی

    1393/10/21

    به اطلاع کلیه دوستان عزیز می رساند با توجه به افزایش هزینه های مربوط به بسته بندی و قیمت کارتن، از اول بهمن ماه 93، به سفارشات 1.000.000 تا 2.000.000 ريالی مبلغ 30.000 ريال هزینه بسته بندی تعلق خواهد گرفت ...

  • محدودیت زمان برای درخواست فاکتور رسمی

    1393/10/10

    به اطلاع کلیه دوستان عزیز می رساند از این پس جهت ارائه درخواست صدور فاکتور رسمی برای سفارشات ثبت شده، تنها یک هفته پس از پایان همان فصل فرصت دارند تا با هماهنگی با واحد مالی نیوشانیک نسبت به دریافت فاکتور رسمی خود اقدام نمایند ...

  • لیست قیمت محصولات فروشگاه را از دفتر کاری خود دریافت کنید.

    1393/8/25

    با توجه به درخواست های مکرر دوستان عزیز، از این پس امکان دریافت لیست قیمت محصولات از طریق دفتر کاری فراهم شد. برای دریافت لیست قیمت، وارد دفتر کاری خود شده و از منوی سمت راست، گزینه «لیست قیمت محصولات» را انتخاب نمایید ...

  • عدم تأیید کامنت های فاقد نام و نام خانوادگی

    1393/8/18

    به اطلاع کلیه دوستان عزیز می رساند از این پس درج نام و نام خانوادگی جهت درج کامنت و انتشار آن ضروری است. در غیر این صورت، کامنت نمایش داده نخواهد شد. همچنین درخواست می گردد هنگام ثبت نظر، آدرس الکترونیکی خود را به درستی وارد نمایید ...

  • واحد مالی نیوشانیک: تنها مرجع قانونی جهت صدور فاکتور رسمی

    1393/8/3

    اخیراً مواردی مبنی بر سوء استفاده برخی از بازاریابان و اقدام آنها به صدور فاکتور رسمی جعلی با استفاده از لوگو و مشخصات شرکت گزارش شده است. حال از طریق این اطلاعیه و با صراحت اعلام می گردد که شرکت در برابر تخلفاتی از این دست برخوردی سخت خواهد داشت ...

  • آیین نامه شورای مشورتی نیوشانیک

    1393/7/29

    در آستانه تشکیل رسمی شورای مشورتی شرکت، اصلاحاتی در آیین نامه مصوب به تاریخ 1392/09/24 که پیش از این از طریق همین سایت اطلاع رسانی شده بود انجام گرفت. نسخه جدید آیین نامه در 32 ماده و 5 تبصره به تصویب رسیده و از ابتدای آذر ماه سال 93 لازم الاجراء گردیده است ...

  • نرم افزار مشتری یابی را نصب کنید!

    1393/7/15

    برنامه ای کاملاً کاربردی تحت عنوان «نرم افزار مشتری یابی» که با نصب بر روی گوشی تلفن همراه تان همیشه و همه جا در کنار شما خواهد بود و جلوی بسیاری از اشتباهات محاسباتی شما را خواهد گرفت. با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به انجام محاسبات مالی روزانه انبار ...

  • آموزش از طریق دفتر کاری

    1393/7/14

    نیوشانیک همچون شرکت های بزرگ فعال در صنعت فروش مستقیم و همگام با دانش های روز این تجارت، ضمن در نظر گرفتن اهمیت بالای برنامه آموزشی مناسب و کارا در پیشبرد آن، اقدام به تهیه سیستم های آموزشی ویژه نمایندگان فروش خود کرده است ...

  • محدودیت زمان برای دریافت کالا از شعب

    1393/7/8

    با توجه به حجم بالای سفارشات و محدودیت فضا در انبارهای شعب، از این پس، دوستان و بازارسازان عزیز تنها 10 روز فرصت دارند جهت دریافت پک خود به شعبه موردنظر مراجعه کرده و سفارش خود را تحویل بگیرند. بعد از 10 روز، پک ها به انبار مرکزی تهران برگردانده خواهند شد ...

  • بررسی حجم فروش شخصی (PSV) در نیوشانیک

    1393/7/3

    در این تجارت، اصطلاح PSV (Personal Sales Volume) به مفهوم «میزان فروش شخصی» است. PSV از مهم ترین عوامل مؤثر در تعیین میزان پورسانت اعضاء یک سازمان فروش است. هر چه میانگین PSV اعضاء یک تیم بالاتر باشد، میزان پورسانت توزیع شده در میان اعضاء هم افزایش پیدا می کند ...

  • اطلاعیه بسیار مهم

    1393/6/18

    بدینوسیله به اطلاع کلیه دوستان عزیز می رساند از این پس حضور در کلیه نمایشگاه های تخصصی مواد غذایی که امکان فروش در آنها وجود ندارد، و تنها جهت مذاکره تولیدکنندگان و افراد وابسته به این صنعت برگزار می گردند امکانپذیر نمی باشد ...

  • امکان ویرایش نام و نام خانوادگی مندرج در کارت ویزیت

    1393/5/13

    همان طور که در اطلاعیه "امکان دریافت فرمت کارت ویزیت از دفتر کار" مورخ 23 تیر ماه 93، به اطلاع شما عزیزان رسید از این پس امکان دریافت فرمت کارت ویزیت از دفتر کاری وجود دارد. با توجه به درخواست های مکرر دوستان عزیز مبنی بر امکان ویرایش نام و نام خانوادگی ...

  • امکان دریافت فرمت کارت ویزیت از دفتر کار

    1393/4/23

    امکان دریافت فرمت کارت ویزیت از دفتر کاری میسر شد. کارت ویزیت های فوق تداعی کننده لفاف چای های نیوشاست و می توانید از آن به عنوان روکش سمپل نیز استفاده کنید. جهت دریافت این فرمت، وارد دفتر کار خود شده و ...

  • الزام تغییر شماره حساب های بانک سامان به بانک ملت

    1393/4/14

    همان طور که در اطلاعیه "الزام معرفی شماره حساب بانک ملت جهت دریافت پورسانت و پاداش" مورخ 10 تیر ماه به اطلاع دوستان عزیز رسید، از این ماه جهت دریافت پورسانت و پاداش باید شماره حساب بانک ملت را در دفتر کاری خود ثبت کرده باشید ...

  • تغییر در برنامه ارسال بار به شهرهای کرمان، رفسنجان و یزد

    1393/2/21

    در سال جدید با توجه به کاهش حجم فروش این سه شهر، روزهای ارسال سفارشات تغییر خواهند یافت؛ بنابراین، از این پس دوستان عزیز در شهرهای فوق سفارشات خود را در روزهای یکشنبه و چهارشنبه دریافت می کنند ...

  • توضیحات تکمیلی: برگشت از فروش

    1393/2/6

    بازاریابانی که می خواهند کالایی را مرجوع کنند باید با مراجعه به سایت شرکت و ثبت درخواست و مشخصات کالا در قسمت مربوطه، نسبت به برگشت کالا اقدام نمایند. در این خصوص، ذکر چند نکته حائز اهمیت است ...

  • اطلاعیه: عدم وابستگی نیوشانیک به ارگان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی

    1393/1/30

    فعالیت شرکت پارس نیوشانیک به صورت یک شخص حقوقی مستقل، دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد؛ و هیچگونه وابستگی به ارگان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی دیگر برای شرکت پارس نیوشانیک وجود ندارد.

  • ممنوعیت نگهداری و استفاده از هر گونه مُهر نیوشانیک

    1392/12/20

    داشتن هر گونه مُهر شامل لوگوی نیوشانیک و یا آدرس، شماره ثبت، شماره مجوز و آدرس هر یک از دفاتر و شعب شرکت از مصادیق جعل اسناد محسوب خواهد شد. در صورت بروز هر گونه مشکل، شرکت موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد ...

  • مرجوع کردن کالا و پیگیری برگشت از فروش از طریق دفتر کار

    1392/12/6

    از دوشنبه - 5 اسفند ماه 92 - تمامی مرجوعی ها از طریق سایت شرکت قابل ثبت و پیگیری می باشند. لذا از این تاریخ، بازاریابانی که می خواهند کالایی را مرجوع کنند باید با مراجعه به سایت شرکت و ثبت درخواست و مشخصات کالا در قسمت مربوطه نسبت به برگشت کالا اقدام نمایند ...

  • ثبت نام و فعالیت اتباع خارجی در نیوشانیک

    1392/10/7

    با توجه به درخواست مکرر دوستان مبنی بر ثبت نام اتباع خارجی در شرکت و فعالیت ایشان به عنوان بازاریاب، از آنجایی که این دوستان دارای کدملی نمی باشند، باید جهت ثبت نام کد فراگیر خود را به جای کد ملی وارد نمایند؛ مراحل دریافت کد فراگیر در این اطلاعیه آورده شده است ...

  • قبل از دریافت پک و امضای برگه رسید، از سالم بودن بسته مطمئن شوید.

    1392/9/25

    خواهشمند است هنگام دریافت سفارش، آن را کاملاً بررسی نمایید و در صورت مخدوش بودن بسته از قبول آن خودداری نمایید. در صورت دریافت پک و امضای برگه رسید، مسئولیت آن به عهده شخص دریافت کننده خواهد بود و نیوشانیک هیچ مسئولیتی در این زمینه را نخواهد پذیرفت ...

  • روال پرداخت مبلغ برگشت از فروش از آغاز آذر ماه

    1392/8/28

    از ابتدای آذر ماه، «ماده 31 دستورالعمل تأسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای» در مورد مبلغ بازپرداخت شرکت بابت کالاهایی که توسط بازاریابان به شرکت برگشت داده می شوند اجرا خواهد شد ...

  • شرایط صدور فاکتور رسمی

    1392/8/27

    تعدادی از بازاریابان عزیز جهت فروش محصولات به "شرکت ها و موسسات" مراجعه می کنند، که در برخی موارد نیاز به ارائه فاکتور رسمی می باشد؛ این نکته را مد نظر داشته باشید که همان فاکتور صادر شده در سایت - بدون تغییر - به عنوان فاکتور رسمی صادر خواهد شد ...

  • کتاب "بازاریابی چند سطحی و دسیسه های هرمی؛ یک فرصت و یک تهدید "

    1392/7/15

    وجود کتابی که موضوع بازاریابی چندسطحی و دسیسه های هرمی را به طور کامل و با جزئیات و در عین حال با زبانی ساده و شیوا بیان کند، بسیار احساس می شد. این خلأ موجب شد تا مؤسسه تحقیقاتی تدبیر اقتصاد نسبت به تهیه و تدوین کتاب حاضر اقدام نماید ...

  • اطلاعیه واحد انبار

    1392/6/26

    هنگام مرجوع کردن کالا، در تکمیل و ارسال فرم برگشت از فروش دقت نمایید. مسئول شعبه نیز بعد از بررسی کالا و فرم فوق، فرم را امضا و تأیید می نماید. سپس فرم امضا و تایید شده توسط مسئول شعبه را به آدرس help@newshanik.ir ایمیل نمایید ...

  • دومین جدول زمانبندی ارسال بار

    1392/6/9

    واحد حمل و نقل نیوشانیک زمان ارسال بار به هشت شهر دیگر را اعلام کرد. از روز پانزده شهریور ماه 92 سفارشات هشت شهر "آبیک، ابهر، زنجان، قزوین، کرج، گرگان، مشهد، هشتگرد" نیز مطابق جدول فوق ارسال خواهند شد ...

  • راه اندازی نرم افزار نوین ارتباط با مشتریان

    1392/5/22

    هر روز در حال توسعه بیش از پیش امکانات و زیرساخت های شرکت و همچنین استفاده از فناوری های نوین مرتبط با عرصه خدمات دهی به مشتریان هستیم. نرم افزار "ارتباط هوشمند با مشتریان" به انجام هر چه بهتر کارها توسط شرکت و پیگیری درخواست های شما کمک شایانی می نماید ...

  • توضیحات تکمیلی درخصوص چگونگی انصراف

    1392/5/22

    کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای در اطلاعیه شماره 7 مبنی بر "نحوه ثبت انصراف و لغو انصراف فعالیت در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای"، نکاتی را برای راهنمایی بازاریابان و شرکت های بازاریابی شبکه ای - جهت رفع مشکلات مربوط به انصراف و لغو انصراف - مطرح نموده است ...

  • نحوه پیگیری "عدم دریافت پورسانت" بازاریابان

    1392/5/13

    اگر پورسانت شما به حساب تان واریز نشده است، لطفاً این روال را دنبال کنید. همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن به کار شما رسیدگی خواهند کرد. لازم است این نکته را یادآور شویم که پورسانت های معوقه شما، همزمان با پورسانت این ماه به حساب شما واریز خواهد شد ...

  • اطلاعیه واحد حمل و نقل

    1392/5/2

    هنگام ثبت سفارش، آدرس و شماره تماس صحیح را وارد نمایید. و حتماً جوابگوی تماس های شرکت به تلفن همراه و یا ثابت ارائه شده باشند. در صورت ارائه آدرس و یا شماره تماس نامعتبر و یا حتی جواب ندادن به تماس های شرکت، پک مربوطه به انبار برگردانده خواهد شد ...

  • جدول زمانبندی ارسال بار به شعب نیوشانیک

    1392/4/29

    با توجه به اطلاعیه مورخ 23 تیر ماه مبنی بر "راه اندازی انبار مرکزی تهران" و "جدول زمانبندی ارسال پک به شعب نیوشانیک"، کلیه پک ها از اول مرداد ماه طبق این جدول ارسال خواهند شد...

  • توضیحات تکمیلی درخصوص "کد واحد بازاریابی"

    1392/4/18

    با وجود اطلاعیه های مکرر درخصوص "کد واحد بازاریابی" و طریقه انصراف، به نظر می رسد توضیحات بیشتری در این زمینه مورد نیاز است. در این اطلاعیه سعی شده است که به سوالات دریافتی دوستان عزیز در این زمینه پاسخ داده شود ...

  • از این پس، تغییر مشخصات امکانپذیر نخواهد بود.

    1392/4/9

    با توجه به تعریف یک شناسه کاربری اختصاصی با نام "کد واحد بازاریابی" برای هر بازاریاب از سوی کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای، از این پس امکان تغییر مشخصات بازاریابان در صفحه کاربری (تغییر کد ملی و نام و نام خانوادگی) وجود نخواهد داشت ...

  • اطلاعیه واحد حمل و نقل

    1392/4/2

    یکی از بزرگترین مشکلات واحد انبار و حمل و نقل در این زمینه این است که با شماره تلفن و حتی آدرس های نامعتبر مواجه شده و در نتیجه امکان دسترسی به شخص سفارش دهنده وجود ندارد. هنگام ثبت نام و ثبت سفارش در وارد کردن اطلاعات تماس خود دقت نمایید ...

  • قبل از امضای قرارداد، آن را به دقت مطالعه نمایید.

    1392/4/1

    بر اساس بند 5-17 بخش "تعهدات بازاریاب" قرارداد تدوین شده توسط کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای، مرجوع کردن "تمامی کالاهای دو یا چند فاکتور ثبت شده" مغایر با مفاد ذکر شده در قرارداد می باشد ...

  • اختصاص یک "کد واحد بازاریابی" به هر بازاریاب

    1392/3/26

    کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای: با توجه به ممنوعیت فعالیت بازاریابان در بیش از یک شرکت بازاریابی شبکه ای قانونی در ایران، از این پس برای هر بازاریاب یک "کد واحد بازاریابی" تعریف خواهد شد ...

  • درخواست لغو بازاریابی

    1392/3/26

    امکان ارائه درخواست انصراف از طریق صفحه شخصی فراهم شد. بازاریابان عزیز می توانند پس از ورود به صفحه کاربری خود گزینه "درخواست لغو بازاریابی" را انتخاب نمایند ...

  • غیرفعال شدن جایگاه بازاریابان

    1392/3/1

    جایگاه بازاریابان غیرفعال خواهد شد اگر ....

  • فرم قرارداد بازاریابی شبکه ای

    1392/2/12

    بر اساس اعلام کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای، تمامی شرکت‌های دارای مجوز بازاریابی شبکه­ ای و بازاریابان ملزم به ثبت "قرارداد کتبی بین شرکت و شخص بازاریاب" می‌باشند. در اسرع وقت نسبت به ارسال قرارداد اقدام نمایید ...

  • اطلاعیه دبیرخانه کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای

    1392/2/4

    برابر اعلام دبیرخانه محترم کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای، از این پس ایجاد هر گونه وبلاگ یا وب سایت از سوی بازاریابان با محوریت عضوگیری یا فروش محصول ممنوع می باشد ...

  • نرخ مالیات تکلیفی

    1391/10/9

    براساس قانون استفاده حداکثری از توان تولیدی داخل، نرخ مالیات تکلیفی (موضوع ماده 104) از %5 به %3 کاهش یافت. براساس ماده 8 ...