دستورالعمل: برگزاری همایش

1395/9/16 / 1 نظر
#


به اطلاع کلیه دوستان عزیز می رساند بر اساس دستورالعمل جدید کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای از این پس رعایت نکات ذیل در برگزاری هر همایش الزامی است:

1. کلیه اطلاعات مورد نیاز را حداقل 10 روز کاری پیش از برگزاری همایش به واحد خدمات و پشتیبانی اعلام نمایید.

نکته اول: منظور 10 روز کاری بدون احتساب پنجشنبه، جمعه، تعطیلات رسمی و بین التعطیلین است.

نکته دوم: درخواست هایی که در موعد مقرر به کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای ارسال نشوند، قابل پیگیری نمی باشند. پس با توجه به این نکته، تاریخ برگزاری همایش خود را مشخص کنید.

 

 

2. درخواست شما باید شامل تمامی موارد ذیل باشد:

 

1-2. تاریخ و ساعت دقیق برگزاری همایش

 

2-2. مکان برگزاری همایش.

نکته: برگزاری همایش در مکان های آموزشی مانند دانشگاه ها و مدارس امکانپذیر نیست.

 

3-2. مشخصات کامل سخنران یا سخنرانان (نام و نام خانوادگی، کد ملی، کد بازاریابی و تاریخ ثبت)

 

4-2. ارائه متن کامل سخنرانی که توسط هر یک از سخنرانان ایراد می گردد ضروری است (به صورت تایپ شده).

نکته اول: پس از پایان همایش، بازاریاب موظف است یک نسخه از فیلم همایش را جهت تحویل به وزارت بازرگانی به شرکت تحویل دهد. در نتیجه، متن سخنرانی ارائه شده باید به طور کامل با سخنرانی صورت گرفته مطابقت داشته باشد.

نکته دوم: متن سخنرانی را به صورت کامل ارسال نمایید. تنها ذکر تیتر و سرفصل سخنرانی مورد قبول نیست.

نکته سوم: چنانچه یک متن واحد توسط چند سخنران ایراد می گردد، حتماً مشخص شود که هر قسمت از متن به عهده کدام سخنران است.

نکته چهارم: از آنجایی که بیشترین شکایات ارسالی به اصناف در خصوص کالای مرجوعی می باشد، سخنران باید در متن سخنرانی به بند ط ماده ۹ آیین نامه بازرگانی درخصوص شرایط بازپس گیری کالا (مرجوعی) اشاره نماید.

 

 

3. رعایت و حفظ پوشش اسلامی و مطابق با عرف جامعه از سوی برگزارکنندگان، سخنرانان و شرکت کنندگان در همایش الزامی است.

 

 

4. بعد از برگزاری همایش، در اسرع وقت فیلم همایش را جهت بازبینی و بررسی توسط کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای به شرکت تحویل دهید.

نکته: در صورت عدم تحویل سی دی مربوطه، از صدور مجوزهای آتی خودداری می شود.

 



  • محمد

    سلام لطفا همایش ، خرید از سایت رو برگزار کنید. ممنون


  • نظر شما

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    درباره نیوشانیک

    ما شرکتی هستیم که معتقدیم در دنیای امروز و با پیشرفت های روزافزون علمی در عرصه فضای مجازی، نظام های توزیع سنتی کالا در کشور چاره ای جز تغییر ندارند. نیوشانیک به عنوان بخشی از شرکت مادری تحت عنوان «نیوشاداریان» مسئولیت بازاریابی و فروش محصولات تولید شده این شرکت را، از طریق تجارت مدرنی به نام بازاریابی شبکه ای بر عهده دارد.

    ادامه مطلب

    بتول چوپانی 669,238,800  ريال
    فرشاد مرادی بشلی 654,004,000  ريال
    محمود نظری 617,717,800  ريال
    ریحانه قنبری 580,187,300  ريال
    سارا جهانی کمجانی 573,253,800  ريال
    سارا جهانی کمجانی 113,022,400  ريال
    امید امانی امین اباد 93,398,200  ريال
    حسن رهنما 80,265,540  ريال
    مهسا قاسمی 72,312,260  ريال
    عباس رمضانی 65,561,520  ريال

    تماس با ما

    • بازاریابی شبکه ای
    • help@newshanik.ir
    • شماره های تماس با واحد بازرسی مرکز امور اصناف و بازرگانان ٢٦٤٢١٢٨٩-٠٢١ , ٢٦٤٢١١٩٦-٠٢١