سوالات متداول نمایندگان فروش

* ارتباط با واحد خدمات و پشتیبانی از طرق ذیل امکانپذیر است:

 

1. بخش «پشتیبانی» دفتر کاری مجازی

2. شماره پنج رقمی شرکت (02163408)

3. ایمیل شرکت (help@newshanik.ir)

4. مسئول شعبه

 

 

پیش از ثبت نام و عضویت، انصراف

 

1. آیا پارس نیوشانیک یک شرکت رسمی و دارای مجوز قانونی معتبر است؟

بله. پارس نیوشانیک در قالب یک شرکت سهامی خاص تحت شماره 425800 در سال 1391 به صورت رسمی به ثبت رسیده و از همان زمان با دریافت مجوز رسمی فعالیت بازاریابی شبکه ای از وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را آغاز کرده است. لیست شرکت های بازاریابی شبکه ای مجاز به فعالیت در سایت کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای به آدرس http://networkmarketing.mimt.gov.ir/ قابل مشاهده است. با مراجعه به سایت ایران هشدار به آدرس http://www.iranhoshdar.ir نیز می توانید از طریق دو بخش «استعلام» و «مجوز بازاریابی شبکه ای» از وضعیت شرکت های فعال بازاریابی شبکه ای از جمله پارس نیوشانیک مطلع شوید.  

همچنین، شرکت مواد غذایی نیوشاداریان، تولیدکننده محصولات نیوشا، در سال 1385 تحت شماره 291973 در اداره ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری به ثبت رسیده است. در حال حاضر، محصولات نیوشا به طور انحصاری از طریق شبکه توزیع بازاریابی شبکه ای نیوشانیک به فروش می رسند. به منظور سهولت کار نمایندگان، کلیه مجوزها و مدارک مربوط به محصولات نیوشا در دفتر کاری آنها قرار گرفته است.

 

 

2. چگونه می توانم فعالیت خود را در شرکت نیوشانیک آغاز کنم؟

بهترین کار این است که با همان فردی که نیوشانیک و تجارت آن را به شما معرفی کرده است، تجارت خود را آغاز کنید، اما چنانچه شخص خاصی معرف شما نبوده است، باید نام و نام خانوادگی، شهر محل سکونت، سطح تحصیلات، سن، سابقه فعالیت و شماره تماس خود را به واحد خدمات و پشتیبانی شرکت اعلام نمایید. همکاران ما در این واحد در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و یکی از مربیان مورد تأیید شرکت را به عنوان معرف به شما معرفی می کنند تا پس از معارفه و آشنایی با وی در زیرمجموعه او مشغول به کار شوید.

 

 

3. آیا می توانم مستقیم و بدون معرف فعالیت کنم؟

بازاریابی شبکه ای تجارتی آموزش محور است و شما برای موفقیت در آن نیاز به کمک افرادی دارید که دانش و تجربه لازم را داشته و پیش از شما مسیر موفقیت را پیموده باشند، به همین دلیل توصیه نیوشانیک به همه علاقمندان این است که تجارت خود را با همکاری حامیان و مربیان پیش ببرند، اما اگر فردی به هر دلیل مایل به این کار نباشد می تواند با انتخاب کد ملی معرف به شماره 2166566256، جایگاه خود را مستقیماً در زیر شرکت ثبت و انتخاب نماید.

 

 

4. آیا امکان ثبت نام و فعالیت در نیوشانیک برای اتباع خارجه وجود دارد؟

بله. از آنجایی که اتباع خارجه دارای کد ملی نیستند، باید جهت ثبت نام در سایت کد فراگیر خود را به جای کد ملی وارد کنند.

برای دریافت کد فراگیر، در سایت www.tax.gov.ir وارد منوی «استعلام و اخذ کد فراگیر اتباع خارجی» شده و در «سامانه ثبت نام کد فراگیر ویژه اتباع خارجی» ثبت نام نمایید. پس از ثبت نام، یک کد رهگیری دریافت خواهید کرد. بعد از حداقل سه روز کاری، با مراجعه به بخش «پیگیری کد فراگیر اتباع خارجی»، کد فراگیر را دریافت کنید.

* در این حالت اتباع خارجه باید به جای تصویر کارت ملی، تصویر مدرک شناسایی (گذرنامه، کارت کار و ...) را بارگذاری نمایند.

 

 

5. آیا می توانم به طور همزمان در دو شرکت بازاریابی شبکه ای فعالیت کنم؟

خیر، کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای فعالیت بازاریابان در بیش از یک شرکت بازاریابی شبکه ای قانونی را ممنوع اعلام کرده است. در همین راستا، به محض ثبت نام فرد در یکی از شرکت های قانونی بازاریابی شبکه ای، یک شناسه کاربری اختصاصی با نام «کد واحد بازاریابی» به وی تخصیص می یابد. این کد در صفحه کاربری شخص، قابل مشاهده است و تا زمانی که فرد در عضویت شرکت باشد، امکان ثبت نام و فعالیت در سایر شرکت های بازاریابی شبکه ای را ندارد و جهت شروع فعالیت در شرکت دیگر، باید از عضویت در شرکت انصراف داده و پس از تأیید و آزاد شدن کد واحد، نسبت به ثبت نام در شرکت دیگر اقدام نماید. (سوال 10)

 

 

6. آیا ارسال قرارداد بازاریابی شبکه ای الزامی است؟

بله، بر اساس اعلام کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای، بازاریابان جهت فعالیت بازاریابی شبکه ای و دریافت پورسانت، ملزم به تکمیل فرم قرارداد مربوطه و عقد قرارداد کتبی هستند. کلیه نمایندگان فروش باید نسخه اصل قرارداد خود را به یکی از شعب نیوشانیک تحویل دهند و یا از طریق پست به دفتر مرکزی شرکت ارسال نمایند.

* فرم قرارداد در سایت نیوشانیک، منوی «چندرسانه ای - دانلودها» در دسترس است.

 

 

7. آیا امکان تغییر شماره حساب وجود دارد؟

بله، اما برای هر فرد تنها یک بار امکان تغییر شماره حساب وجود دارد. اصلاح شماره حساب از طریق دفتر کاری و با طی مراحل زیر امکانپذیر است:

1. وارد دفتر کاری خود شده و با انتخاب گزینه «تنظیمات» از منوی سمت راست و سپس، گزینه «تغییر شماره حساب»، شماره حساب بانک ملت خود را وارد کنید.

2. تا تأیید درخواست خود توسط مسئول مربوطه صبور باشید. با کنترل شماره حساب جدید شما، این شماره در پروفایل شما ثبت خواهد شد.

* شماره حساب حتماً باید به نام صاحب جایگاه باشد.

** هنگام ثبت شماره حساب هیچ علامتی مانند ممیز، خط تیره و ... را وارد نکنید.

*** اگر سابقه دریافت پورسانت را داشته باشید، دیگر امکان تغییر شماره حساب وجود نخواهد داشت.

**** بعد از اصلاح شماره حساب، برای دریافت پورسانت های معوقه خود باید تا ابتدای ماه بعد و فرا رسیدن زمان واریز پورسانت ها صبر کنید. به عنوان مثال، اگر شخصی در تیر ماه نسبت به اصلاح شماره حساب اقدام نماید، کلیه پورسانت های معوقه خود را به همراه پورسانت تیر در مرداد ماه دریافت خواهد کرد.

 

 

8. آیا امکان تغییر نام و نام خانوادگی یا تصویر کارت ملی وجود دارد؟

امکان تغییر این اطلاعات از دفتر کاری برای شما وجود ندارد و باید درخواست خود جهت اصلاح نام و نام خانوادگی یا کارت ملی را به همراه تصویر کارت ملی خود به واحد خدمات و پشتیبانی ارسال نموده و منتظر بررسی مدارک از سوی واحد اداری شرکت باشید. چنانچه دلایل شما برای انجام این تغییر موجه باشد، واحد اداری نیوشانیک راساً اقدام به اصلاح اطلاعات خواهد نمود.

 

 

9. کلمه عبور خود را فراموش کرده ام. چگونه می توانم کلمه عبور جدید دریافت کنم؟

باید در صفحه ورود به دفتر کار، روی گزینه «رمز عبور خود را فراموش کرده ام» کلیک کنید. فیلدها را تکمیل نمایید. کلید تأیید را بزنید و صفحه را تا زمان دریافت کد باز نگه دارید.

- در صورتی که درخواست خود را با شماره تلفن همراه ثبت کرده اید، باید امکان دریافت پیامک تبلیغاتی برای شماره شما فعال باشد. در غیر این صورت، پیامک به دست شما نمی رسد.

- درصورتی که آدرس ایمیل خود را وارد کرده اید امکان دارد ایمیل ارسال شده توسط سیستم در پوشه SPAM شما باشد.

* اگر همچنان در دریافت رمز جدید مشکل دارید، با واحد خدمات و پشتیبانی تماس بگیرید.

 

 

10. چگونه می توانم از فعالیت و عضویت در شرکت نیوشانیک انصراف دهم؟

اگر قصد لغو عضویت خود و قطع همکاری با نیوشانیک را دارید، ابتدا از طریق دفتر کاری خود گزینه «درخواست لغو بازاریابی» را انتخاب نمایید.

- اگر مدت همکاری شما و شرکت 60 روز کاری و یا کمتر از آن ‌باشد، در همان لحظه رابطه قراردادی شما با شرکت قطع شده و کد واحد بازاریابی شما آزاد می شود و شما می‌توانید در شرکت دیگری ثبت نام کنید.

- اگر مدت همکاری شما با شرکت بیش از 60 روز باشد، آزاد شدن کد واحد بازاریابی شما ۱۵ روز طول می کشد. بعد از گذشت این 15 روز، می‌ توانید در هر شرکت دیگری ثبت نام و فعالیت نمایید .

 

 

11. چگونه می توانم درخواست انصراف خود را لغو کنم؟

بعد از ثبت درخواست انصراف، اگر قصد همکاری مجدد با شرکت را داشته باشید، طی 15 روز کاری بعد از انصراف می ‌توانید مجدداً از طریق دفتر کاری خود، گزینه «درخواست لغو بازاریابی» را انتخاب کرده و بدون درخواست کتبی، به فعالیت خود ادامه دهید، اما اگر بعد از پذیرش درخواست انصراف، قصد ادامه همکاری مجدد داشته باشید، باید درخواست کتبی خود را به واحد آی تی نیوشانیک ارسال کنید تا مجدداً جایگاه شما را فعال کنند.

 

 

12. هنگام ثبت نام با پیغام «این کدملی تکراری می باشد» مواجه می شوم. چه باید بکنم؟

یکی از دو علت زیر را بررسی کنید:

1. قبلاً در یکی از شرکت های بازاریابی شبکه ای تحت نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نام کرده اید. بنابراین، باید آن جایگاه ثبت شده را لغو نموده و تا 15 روز کاری تأمل نمایید تا کد ملی شما جهت ثبت نام مجدد آزاد گردد.

* در صورتی که از نام شرکت بازاریابی شبکه ای اطلاع ندارید، می توانید کد ملی خود را از طریق واحد خدمات و پشتیبانی نیوشانیک استعلام نمایید.

 

2. قبلاً عضو شرکت نیوشانیک بوده اید و به دلیل عدم فعالیت، جایگاه شما غیرفعال شده است. در این حالت، درخواست فعالسازی مجدد خود را کتباً به واحد خدمات و پشتیبانی ارائه دهید تا جایگاه شما مجدداً فعال شود.

 

 

13. آیا می توانم معرف خود را تغییر داده و به عنوان زیرمجموعه فرد دیگری فعالیت کنم؟

به صورت کلی خیر. امکان تغییر جایگاه پس از ثبت نام و انتخاب معرف وجود ندارد، اما در صورتی که می خواهید جایگاه فردی خود را جا به جا کنید و دلایل و مستندات موجه نیز دارید، درخواست شما تنها با اعلام به شورای مشورتی و موافقت شورا با دلایل و مستندات شما انجام خواهد شد. پس، شما می توانید درخواست کتبی تغییر جایگاه فردی خود را که توسط معرف تان نیز امضاء شده است همراه با دلایل خود به دبیر شورای مشورتی نیوشانیک ارسال کنید. در صورتی که دلایل و مستندات شما موجه و مورد تأیید باشد، تغییر جایگاه شما اول ماه بعد (بعد از پرداخت کلیه پورسانت ها) انجام خواهد شد.

* جابجایی بین تیم های درون شرکت به صورت کلی ممنوع است و اگر شخصی قصد داشته باشد از سازمان خود جدا شود، باید حداقل به مدت 3 ماه به عنوان زیرمجموعه مستقیم شرکت فعالیت کند.

** تغییر جایگاه افرادی که 3 ماه یا بیشتر غیرفعال بوده اند نیازی به رضایت معرف شان ندارد.

 

 

14. تا چه زمانی جایگاه کاری من در شرکت نیوشانیک فعال خواهد بود؟

نمایندگانی که در پایان ماه حجم فروش غیرمؤثر آنها بیشتر از 1.000.000 ريال باشد، عضو فعال محسوب می شوند و می توانند از فروش اعضاء زیرمجموعه خود بر اساس طرح درآمدزایی نیوشانیک، درآمد کسب کنند اما نمایندگانی که فروش غیرمؤثر آنها در پایان ماه کمتر از 1.000.000 ريال بوده است، تنها 10% از فروش مؤثر خود را به عنوان پورسانت فروش شخصی (بر اساس جدول ضرایب درآمدی طرح پرداخت پلکانی فروش مستقیم) دریافت می کنند اما چنانچه زیرمجموعه ای داشته باشند، پورسانت فروش گروهی دریافت نخواهند کرد.

* اگر فردی در پایان ماه فاکتور نداشته باشد، در آن ماه غیرفعال محسوب می شود. (غیرفعال موقت)

** افرادی که به مدت سه ماه متوالی سفارشی ثبت نکنند، از ماه چهارم غیرفعال دائم شناخته شده و زیرمجموعه های او خود بخود به اولین معرف فعال در بالاسرش منتقل خواهند شد. (فعالسازی مجدد: سوال 15)

 

 

15. برای فعالسازی مجدد جایگاه خود چه باید بکنم؟

برای فعالسازی مجدد جایگاه، درخواست خود را کتباً به واحد خدمات و پشتیبانی ارائه دهید تا جایگاه شما مجدداً فعال شود.

* بعد از فعال شدن مجدد جایگاه، زیرمجموعه های شما باز نخواهند گشت. (سوال 14)

 

 

 

پورسانت و پاداش

 

16. پورسانت خود را چه زمانی دریافت می کنم؟

پورسانت های قابل پرداخت در سه مرحله به حساب نمایندگان واریز می گردد:

مرحله اول: افرادی که شماره حساب مندرج در پروفایل آنها صحیح بوده و پیش از این نیز پورسانت دریافت کرده اند.

مرحله دوم: افراد جدیدالورود که در صورت صحت شماره حساب، اولین پورسانت خود را دریافت می کنند.

مرحله سوم: افرادی که در ماه گذشته شماره حساب خود را اعلام کرده اند و به همین دلیل، تا این ماه پورسانتی دریافت نکرده اند. این افراد کلیه پورسانت های معوقه خود را در مرحله سوم دریافت می کنند.

 

 

17. چگونه کنترل کنم که پورسانت به حساب من واریز شده است؟

در دفتر کاری خود، عدد قابل دریافت را در بخش «خلاصه عملکرد» مشاهده کنید. سپس، پروفایل خود را چک کنید و مطمئن شوید که شماره حساب مندرج در آن صحیح است. (در صورتی که شماره حساب ثبت شده در پروفایل شما اشتباه است، بر اساس پاسخ سوال 7 نسبت به اصلاح آن اقدام نمایید.)

* شماره حساب باید مربوط به بانک ملت و به نام صاحب جایگاه باشد.

** اگر از موارد فوق اطمینان دارید ولی با این حال، پورسانتی به حساب شما واریز نشده است، پرینت بانکی مهر شده از شماره حساب مندرج در دفتر کاری خود را از تاریخ 1 تا 10 ماه اسکن نموده و به واحد خدمات و پشتیبانی ارسال نمایید.

 

 

 

محصولات (سفارش، فروش، مرجوعی، تعویض)

 

18. آیا می توانم محصولات نیوشا را در فروشگاه ها به فروش برسانم؟

بر اساس مصوبه دومین شورای مشورتی نیوشانیک، فروش محصولات در فروشگاه های ثابت (مکان های ثابت تجاری) ممنوع می باشد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه، شخص متخلف برای بار اول به مدت یک ماه و در صورت تکرار، سه ماه تعلیق می گردد.

 

 

19. چگونه می توانم کالایی را مرجوع کنم؟

کالای خود را به مسئول شعبه تحویل دهید و از طریق دفتر کاری، فاکتور خود را مرجوع نمایید. مبلغ کالاهای مرجوعی – با احتساب کسورات ذیل - بین پنجم تا دهم ماه آتی به حساب شما واریز می شود.

 

در مورد محاسبه مبالغ برگشت از فروش نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

در روند خرید، بسته بندی و ارسال سفارش هزینه هایی صورت می گیرد که هنگام مرجوع کردن، تمامی این هزینه ها از مبلغ مرجوعی کسر می شود:

1. پورسانت فروش شخصی: معادل 24% فروش شخصی

اگر مبلغ سفارش شما بیشتر از 20.000.000 ریال باشد، %24 از فروش شخصی خود را در مرحله واریز پورسانت ها دریافت نموده اید و هنگام مرجوع کردن سفارش، همان %24 از مبلغ مرجوعی شما کسر می شود.

اگر مبلغ سفارش کمتر از 20.000.000 ریال باشد، بسته به مبلغ سفارش خود، پورسانت شخصی خود را دریافت نموده اید و مابه التفاوت آن تا %24 به صندوق فروش شخصی منتقل شده است. بنابراین، هنگام مرجوع کردن سفارش، کل %24 از مبلغ مرجوعی کسر می شود.

2. پورسانت بالاسری ها: اگر بالاسری ها فعال و در دسترس شرکت باشند، پورسانت هایی که از جانب فاکتور مرجوعی شما به بالاسری ها تعلق گرفته است، از پورسانت آنها کسر و به حساب شخص واریز می شود. ولی اگر بالاسری ها غیرفعال و غیرقابل دسترس باشند، کسورات بالاسری ها به عهده خود شخص است و از مبلغ مرجوعی کم می شود.

3. مالیات بر ارزش افزوده: از سفارش مرجوع شده مقدار %9 تحت عنوان مالیات بر ارزش افزوده کسر می شود.

4. هزینه حمل و ارسال: تهران 100.000 ریال و شهرستان ها 150.000 ریال

* هزینه حمل و ارسال سفارشات به عهده شخص مرجوع کننده است.

5. پاداش احتمالی: اگر به سفارش مرجوعی پاداش تعلق گرفته باشد، همان مقدار از مبلغ برگشتی کسر می شود.

** برای آشنایی با قوانین و مقررات، به سایت http://networkmarketing.mimt.gov.ir/ مراجعه کنید.

 

 

20. یک یا چند اقلام از کالاهای ارسال شده در سفارش من مشکلاتی از قبیل پارگی، ترکیدگی، له شدگی دارد. چه باید بکنم؟

تصویر کالای دریافتی خود را به واحد خدمات و پشتیبانی ارسال نمایید تا در اسرع وقت از سوی مسئولان واحد بسته بندی به موضوع رسیدگی شود و محصولات دچار خسارت شده مجدداْ برای شما ارسال شوند.

* کالای فوق فقط با همان کالا تعویض خواهد شد؛ مثلاً به جای چای دارچین، چای به لیمو دریافت نخواهید کرد.

 

 

21. یک یا چند مورد از کالاهایی که سفارش داده ام، ارسال نشده است. چه کار کنم؟

شماره فاکتور خود را به واحد خدمات و پشتیبانی اعلام نمایید تا فیلم بسته بندی پک محصولات شما توسط مسئولان واحد بسته بندی بازبینی شود. در صورت تأیید ادعای شما، کالایی که جا مانده است، برای شما ارسال خواهد شد.

 

 

22. محصولاتی که دریافت کرده ام با اقلام سفارش داده شده در فاکتور مغایرت دارد. چه باید بکنم؟

در صورتی که کالای دریافتی شما با کالای ثبت شده در فاکتورتان مغایرت دارد (مثلاً هنگام ثبت سفارش چای گل گاوزبان را انتخاب کرده اید اما به جای آن، چای کرنبری دریافت کرده اید)، درخواست خود را به همراه شماره فاکتور موردنظر به واحد خدمات و پشتیبانی اطلاع دهید. همکاران ما پس از بازبینی فیلم بسته بندی فاکتور شما و اطمینان از صحت این درخواست، برای رفع مشکل اقدام خواهند کرد.

 

 

23. قیمت مندرج روی محصول دریافتی با قیمت ثبت شده در فاکتور من مغایرت دارد. چه باید بکنم؟

معیار شرکت در این زمینه، قیمت مندرج در سایت هنگام ثبت سفارش (قیمت ثبت شده در فاکتور) است. در صورتی که مبلغی بیشتر از قیمت مندرج در فاکتور پرداخت کرده اید، با واحد خدمات و پشتیبانی تماس بگیرید.

 

 

24. آیا می توانم کالای دریافتی خود را با کالای دیگری تعویض کنم؟

تعویض کالا تحت شرایط زیر پذیرفته می شود:

1. از تاریخ تولید محصولات بیش از یک سال نگذشته باشد.

2. هزینه ارسال کالا به انبار مرکزی و هزینه ارسال مجدد کالاها از انبار به شهر شما به عهده خود شماست.

3. همه کالاها باید مربوط به یک فاکتور باشند.

4. مبلغ کل محصولات مورد نظر جهت تعویض، باید بیشتر از ده میلیون ريال باشد.

5. ضریب کالایی محصولات تعویضی و محصولات مورد درخواست باید مشابه باشد.

6. همه محصولات باید سالم و قابل فروش مجدد باشند.

در صورتی که کالای شما هر 6 شرط فوق را دارد، با واحد خدمات و پشتیبانی تماس بگیرید.

 

 

25. آیا می توانم فاکتور ثبت شده خود را به نام شخص دیگری انتقال دهم؟

به صورت کلی خیر. تنها در صورتی که فاکتوری سهواً از جایگاه شما ثبت شده است، تا 24 ساعت کاری بعد از تأیید فاکتور فرصت دارید درخواست انتقال فاکتور خود را ارائه دهید.

جهت انتقال فاکتور، نامه درخواست خود را به واحد خدمات و پشتیبانی ارسال نمایید. نامه باید شامل شماره فاکتور، تاریخ فاکتور، نام و کد ملی شخصی که فاکتور به نام او ثبت شده است و همچنین مشخصات جایگاهی (نام و کدملی) که می خواهید فاکتور به نام او انتقال یابد، باشد.

 

 

26. آیا می توانم فاکتور ثبت شده خود را حذف کنم؟

تنها تا زمانی که محصول از انبار خارج نشده باشد، می توانید فاکتور خود را حذف کنید. بنا بر قواعد مرجوعی این کار امکانپذیر است و باید به شرح مندرج در سوال 19 اقدام شود. برای پیگیری با واحد خدمات و پشتیبانی تماس بگیرید.

 

 

27. آیا می توانم فاکتور خود را به دو یا چند فاکتور مجزا تفکیک کنم؟

خیر. چنین امکانی وجود ندارد.

 

 

28. مبلغ فاکتور را پرداخت کرده ام و پول از حساب من کسر شده است، اما فاکتور تأیید نشده است. چه باید بکنم؟

یک ساعت صبر کنید. احتمال اینکه طی یک ساعت فاکتور شما تأیید شود، بسیار زیاد است.

اگر با گذشت یک ساعت فاکتور شما تأیید نشد، دلیل آن ممکن است اختلال در شبکه های بانکی باشد؛ در این صورت، تا 72 ساعت بعد پول به حساب شما برمی گردد. اگر پس از 72 ساعت پول به حساب شما برنگشت، پرینت حساب بانکی که پول از آن خارج شده است را به واحد خدمات و پشتیبانی ارسال نمایید و منتظر پیگیری این واحد باشید.

 

 

29. اگر نخواهم که پرینت فاکتور در سفارش من قرار بگیرد، چه باید بکنم؟

پس از ثبت سفارش، در بخش «وضعیت ارسال پرینت سفارش»، تیک کنار گزینه «ارسال شود» را بردارید تا هنگام بسته بندی سفارش شما، پرینت فاکتور در بسته قرار نگیرد و سپس، اقدام به پرداخت مبلغ فاکتور کنید. پس از تسویه فاکتور، امکان ایجاد تغییر در این موضوع وجود ندارد و در صورتی که هنگام تسویه، تیک گزینه «ارسال شود» باقی بماند، فاکتور چاپی به همراه بسته ارسال خواهد شد.

 

 

 

حمل و ارسال

 

30. هزینه حمل چگونه محاسبه می شود؟


در شهرهای دارای شعبه، شما می توانید یکی از دو گزینه
تحویل کالا در محل شعبه یا تحویل درب منزل را انتخاب کنید.

 

هزینه حمل در شهرهای دارای شعبه تحویل در محل شعبه

ارزش ريالی سفارش

هزینه حمل (ريال)

هزینه بسته بندی (ريال)

هزینه کل (ريال)

کمتر از 1.000.000

40.000

30.000

70.000

بین 1.000.000 تا 2.000.000

رایگان

30.000

30.000

بیشتر از 2.000.000

رایگان

رایگان

رایگان

* چنانچه آدرس محل دریافت سفارش انبار مرکزی (فدائیان اسلام) انتخاب شود، هیچ هزینه ای بابت حمل به فاکتور اضافه نخواهد شد. ولی چنانچه ارزش ريالی فاکتور، کمتر از 2.000.000 ريال باشد، 30.000 ريال هزینه بسته بندی به فاکتور افزوده خواهد شد.

 

 

هزینه حمل در شهرهای دارای شعبه تحویل درب منزل

ارزش ريالی سفارش

هزینه حمل (ريال)

هزینه بسته بندی (ريال)

هزینه کل (ريال)

کمتر از 1.000.000

تهران: 70.000

سایر شعب: 100.000

30.000

تهران: 100.000

سایر شعب: 130.000

بین 1.000.000 تا 2.000.000

تهران: 50.000

سایر شعب: 80.000

30.000

تهران: 80.000

سایر شعب: 110.000

بیشتر از 2.000.000

تهران: 50.000

سایر شعب: 80.000

رایگان

تهران: 50.000

سایر شعب: 80.000

* حمل سفارشات بالای 5.000.000 ريال در شهر تهران، رایگان است.




در شهرهای فاقد شعبه، تنها گزینه موجود تحویل کالا درب منزل است.

  

ارزش ريالی سفارش

هزینه حمل (ريال)

هزینه بسته بندی (ريال)

هزینه کل (ريال)

کمتر از 1.000.000

170.000

30.000

200.000

بین 1.000.000 تا 2.000.000

100.000

30.000

130.000

بیشتر از 2.000.000

80.000

رایگان

80.000

 

31. آیا می توانم آدرس محل تحویل سفارش خود را تغییر دهم؟

تغییر از «تحویل در محل شعبه» به «تحویل درب منزل» یا برعکس وجود ندارد.

اما چنانچه سفارش شما «تحویل درب منزل» باشد، پیش از بسته بندی سفارش، امکان تغییر آدرس وجود دارد. پس اگر سفارش شما هنوز بسته بندی نشده است، با واحد خدمات و پشتیبانی تماس بگیرید و آدرس جدید را اعلام کنید.

* امکان تغییر شهر محل سفارش وجود ندارد. (آدرس اول و دوم هر دو باید در یک شهر باشند.)

 

 

32. آیا مشتری من می تواند سفارش را درب منزل دریافت و مبلغ آن را تسویه نماید؟

بله. پس از ثبت فاکتور خود در نیوشانیک، فاکتور خود را در سیستم ندکس ثبت نمایید. در این صورت، امکان تسویه درب منزل برای مشتری شما وجود خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی ندکس 88078860 (021) تماس بگیرید.

* تنها می توانید فاکتورهایی را در سیستم ندکس ثبت نمایید که از جایگاه خودتان در نیوشانیک ثبت شده است. در صورت مغایرت بین فرد ثبت کننده در دو سیستم ندکس و نیوشانیک، شرکت ندکس امکان ارسال محصولات را نخواهد داشت.

** اگر قصد ارسال کالای خود را از طریق ندکس دارید، هنگام ثبت فاکتور در سایت نیوشانیک محل تحویل سفارش را «انبار فدائیان اسلام» انتخاب کنید.

 

 

33. چطور می توانم از وضعیت سفارش خود اطلاع پیدا کنم؟

وارد دفتر کاری خود شوید و از منوی سمت راست، گزینه «پیگیری سفارش» را انتخاب کنید.

 

 

 

تبلیغات

 

34. چطور می توانم برای شرکت در نمایشگاهی از کانترهای تبلیغاتی شرکت استفاده کنم؟

درخواست خود را با ذکر مدت زمان برگزاری نمایشگاه به واحد خدمات و پشتیبانی اعلام نمایید. پس از تأیید درخواست شما، هماهنگی های لازم با انبار نیوشانیک به عمل خواهد آمد.

 

در خصوص برپایی کانتر، دو نکته مهم را در نظر بگیرید:

1. در صورتی که غرفه شما در فضای باز برپا می شود، مجاز به استفاده از کانترهای شرکت نیستید. در صورت تخلف در این زمینه، با شخص خاطی برخورد خواهد شد.

2. در صورتی که غرفه در فضای بسته (مانند نمایشگاه و ...) برپا می شود، پس از دریافت مجوز، نصب کانتر امکانپذیر است.



35. چگونه می توانم برای اعضاء زیرمجموعه خود در خارج از محل شعبه و در اماکن عمومی مانند سالن، تالار و ... همایش برگزار کنم؟

پیش از برگزاری هر همایش باید مجوز مربوطه را از مرکز کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای اخذ نمایید. جهت دریافت مجوز، حداقل 10 روز قبل از برگزاری هر نمایش با واحد خدمات و پشتیبانی تماس بگیرید و مکان، زمان (تاریخ و ساعت) و سخنرانان همایش را اعلام نمایید. همکاران ما مکاتبات لازم را انجام داده و مجوز را در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

 

36. چگونه می توانم نایلون و کاتالوگ های نیوشا را سفارش دهم؟

- کاتالوگ های الکترونیکی نیوشا (فارسی و انگلیسی) در دفتر کاری بازارسازان در دسترس است.

برای دریافت آنها، وارد دفتر کاری خود شده و از منوی سمت راست، گزینه «دریافت کاتالوگ» را انتخاب کنید. در این صفحه می توانید هر دو کاتالوگ را دانلود کنید.

* برای دانلود کاتالوگ فارسی، ابتدا هر پنج فایل مشخص شده (دانلود کاتالوگ 1، 2، 3، 4 و 5) را در یک فولدر مشخص دانلود کنید. پس از اتمام دانلود هر پنج فایل، فقط کاتالوگ 5 که با نام cat-farsi.zip در فولدر فوق ذخیره شده است را از حالت زیپ خارج نمایید.

 

- هنگام بسته بندی سفارش شما، نایلون رایگان به تعداد کافی در پک ها گذاشته می شود اما اگر به سایر اقلام تبلیغاتی نیوشا نیاز دارید، باید از طریق بخش «محصولات - ابزار تبلیغاتی» نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

* این ابزار خارج از طرح درآمدزایی نیوشانیک قرار دارند، یعنی مشمول دریافت پورسانت نمی شوند و در حجم فروش شخصی شما محاسبه نخواهند شد.

 

 

37. چگونه می توانم برای سفارشات خود مُهر نمایندگی داشته باشم؟

درخواست خود جهت ساخت مُهر نمایندگی را به واحد خدمات و پشتیبانی شرکت دهید. پس از آن، معرفی نامه مربوطه برای شما ارسال می گردد. این معرفی نامه شامل اجازه شرکت و همچنین اطلاعاتی است که مجاز هستید روی مُهر خود درج کنید.

* استفاده از هر گونه مُهر دارای لوگوی نیوشانیک یا آدرس، شماره ثبت، شماره مجوز، آدرس هر یک از دفاتر و شعب شرکت ممنوع بوده و به عنوان مصداقی از جعل اسناد قابل پیگرد قضایی خواهد بود.

 

 

 

شعب و کلاس های آموزشی

 

38. شرایط تأسیس شعبه نیوشانیک در یک شهر جدید چیست؟

با واحد اداری تهران تماس بگیرید و درخواست رسمی و کتبی خود را ارائه دهید. واحد اداری پس از بررسی درخواست شما، در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.

 

 

39. جهت برگزاری جلسه آموزشی، چگونه می توانم کلاس رزرو کنم؟

درخواست خود را با در نظر گرفتن نکات ذیل، به مسئول شعبه ارائه دهید:

1. تشکیل کلاس آموزشی تنها در محل شعبه مجاز است.

2. کلاس های آموزشی بر اساس رتبه تجاری، در اختیار بازارسازان قرار می گیرند. به این ترتیب که اشخاص دارای رتبه بالاتر برای رزرو کلاس ها در اولویت قرار دارند.

3. حداقل یک روز قبل از برگزاری کلاس باید جهت رزرو آن اقدام نمایید و از تأیید آن مطمئن شوید.

4. در صورتی که بیش از یک ساعت از زمان تعیین شده جهت تشکیل کلاس بگذرد، مدیر شعبه می تواند رزرو را کنسل نموده و کلاس را به فرد دیگری واگذار کند.

5. اگر می خواهید کلاسی را کنسل کنید، حتماً به مسئول شعبه اطلاع دهید.

* در صورتی که دلیل کنسل کردن کلاس غیرموجه باشد و یا این موضوع تکرار شود، دیگر نمی توانید به نام خود کلاسی را رزرو نمایید.

 

 

صدور انواع گواهی (معرفی نامه، فاکتور رسمی، کارت شناسائی، لیست قیمت)

 

40. چگونه می توانم گواهی اشتغال به کار دریافت کنم؟

درخواست خود را به واحد خدمات و پشتیبانی اعلام نمایید. گواهی مربوطه صادر و برای شما ارسال خواهد شد. درخواست شما باید شامل این موارد باشد: نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، مخاطب نامه، تعداد ماه های فعالیت مورد نظر.

 


41. برای فروش محصول به سازمان ها یا ادارات یا شرکت در نمایشگاه، چگونه می توانم «معرفی نامه» دریافت کنم؟

برای دریافت معرفی نامه وارد دفتر کاری خود شوید. از منوی سمت چپ، گزینه «درخواست معرفی نامه» را انتخاب کرده و درخواست خود را ثبت نمایید.

وضعیت درخواست شما از همین بخش قابل پیگیری است و بعد از تأیید درخواست، می توانید از همین بخش معرفی نامه خود را ذخیره کرده و پرینت بگیرید.

* معرفی نامه صرفاْ به نام و کدملی صاحب جایگاه صادر می شود.

** پیش از شرکت در هر نمایشگاه در خصوص حضور یا عدم حضور یکی دیگر از تیم های نیوشا از مسئول نمایشگاه یا حتی از خود شرکت استعلام نمایید.

 

 

42. برای خریدارانی که از من درخواست «فاکتور رسمی» می کنند، چگونه می توانم «فاکتور رسمی» دریافت کنم؟

هنگام ثبت سفارش و درخواست فاکتور رسمی این نکات را مد نظر داشته باشید:

1. به دلیل الزامات وزارت محترم بازرگانی و اداره مالیات امکان تغییر در تعداد و نوع کالاهای یک فاکتور وجود ندارد و دقیقاً همان فاکتور صادر شده در سایت به عنوان فاکتور رسمی صادر خواهد شد، فقط «اطلاعات خریدار» به «اطلاعات شرکت مورد نظر» تغییر خواهد کرد. بنابراین، برای هر سفارش رسمی خود یک فاکتور ثبت کنید تا هنگام صدور فاکتور رسمی و ارائه آن به شرکت موردنظر با مشکل مواجه نشوید.

2. شرکت هیچگونه تعهدی نسبت به فاکتورهای صادر شده خارج از سیستم مالی نخواهد داشت و تنها مرجع قانونی صدور فاکتور رسمی واحد مالی نیوشانیک است.

3. تنها تا پایان فصل فرصت دارید تا با ارائه درخواست خود، نسبت به دریافت فاکتور رسمی اقدام نمایید.

4. هر درخواست فاکتور رسمی که توسط شرکت تأیید و فاکتور رسمی آن صادر شود، به نام شخص جدید در گزارشات فصلی قانونی در نظر گرفته خواهد شد. بنابراین، مسئولیت هر گونه مشکل در این زمینه به عهده شخص بازاریاب خواهد بود.

 

این امکان برای نمایندگان فراهم شده است که از طریق دفتر کاری خود نسبت به ارائه درخواست فاکتور رسمی و دریافت آن اقدام نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر اطلاعیه «امکان ارائه درخواست فاکتور رسمی از طریق دفتر کاری» مورخ 22 اردیبهشت ماه 94 را مطالعه نمایید.

 

 

43. چطور می توانم کارت شناسائی خود را دریافت کنم؟

کارت شناسائی از طریق دفتر کاری (منوی سمت راست، گزینه «کارت شناسائی») در دسترس شما قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اطلاعیه «امکان دریافت کارت شناسائی از دفتر کاری» مورخ 22 اردیبهشت ماه 94 را مطالعه نمایید.

* بر اساس الزام کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای، حضور بازاریابان در شعب تنها با داشتن کارت شناسائی عکس دار امکانپذیر است.

 

 

44. چگونه می توانم به لیست قیمت محصولات دسترسی پیدا کنم؟

وارد دفتر کاری خود شده و از منوی سمت راست، گزینه «لیست قیمت محصولات» را انتخاب نمایید.

* با انتخاب گزینه اکسل، می توانید لیست را در یک فایل اکسل در سیستم خود ذخیره کنید.

 

 

 

شکایت، گزارش تخلفات

 

45. در صورت مشاهده محصولات نیوشا در یک فروشگاه، چه باید بکنم؟

فروش محصولات نیوشا در فروشگاه ها و مکان های ثابت تجاری ممنوع است. در صورتی که در این زمینه تخلفی را مشاهده کردید، گزارش و عکس فروشگاه را برای واحد خدمات و پشتیبانی ارسال نمایید. این موضوع در اسرع وقت پیگیری شده و بر اساس ضوابط پیش بینی شده، با شخص متخلف برخورد خواهد شد. (سوال 18)

 

 

46. در صورت مشاهده فروش محصولات نیوشا با قیمتی کمتر از قیمت تعیین شده، چه باید بکنم؟

در صورت مشاهده تخلف ارزان فروشی محصولات نیوشا در نمایشگاه ها، شبکه های اجتماعی و ...، گزارش و عکس مربوطه را برای واحد خدمات و پشتیبانی ارسال نمایید. این موضوع در اسرع وقت پیگیری شده و بر اساس ضوابط پیش بینی شده، با شخص متخلف برخورد خواهد شد.

 

 

47. چگونه نارضایتی خود از عملکرد پرسنل شرکت را اعلام کنم؟

در صورت بروز هر گونه مشکل یا نارضایتی از عملکرد پرسنل نیوشا، مراتب را به همراه شماره تماس خود از طریق ایمیل help@newshanik.ir اعلام کنید. مدیران ارشد شرکت در اسرع وقت موضوع را پیگیری کرده و نتیجه را به شما اطلاع خواهند داد.

 

 

48. چگونه انتقادات و پیشنهادات خود را به شرکت اعلام کنم؟

هر گونه انتقاد یا پیشنهاد را از طریق واحد خدمات و پشتیبانی اعلام نمایید. همکاران ما آن را به اطلاع واحد مربوطه خواهند رساند.

درباره نیوشانیک

ما شرکتی هستیم که معتقدیم در دنیای امروز و با پیشرفت های روزافزون علمی در عرصه فضای مجازی، نظام های توزیع سنتی کالا در کشور چاره ای جز تغییر ندارند. نیوشانیک به عنوان بخشی از شرکت مادری تحت عنوان «نیوشاداریان» مسئولیت بازاریابی و فروش محصولات تولید شده این شرکت را، از طریق تجارت مدرنی به نام بازاریابی شبکه ای بر عهده دارد.

ادامه مطلب

بتول چوپانی 649,426,800  ريال
فرشاد مرادی بشلی 642,964,200  ريال
محمود نظری 615,166,700  ريال
ریحانه قنبری 561,998,200  ريال
فاطمه شمسی 505,011,600  ريال
امید امانی امین اباد 44,109,560  ريال
زهرا جوزق کار 34,506,930  ريال
شقایق باقری کاهکش 27,314,500  ريال
آرش برگزیده 24,347,670  ريال
فرشاد مرادی بشلی 21,953,540  ريال

تماس با ما

  • بازاریابی شبکه ای
  • help@newshanik.ir
  • شماره های تماس با واحد بازرسی مرکز امور اصناف و بازرگانان ٢٦٤٢١٢٨٩-٠٢١ , ٢٦٤٢١١٩٦-٠٢١