پیاده سازی دفاتر کاری جدید نیوشانیک

يکشنبه 26 شهريور 1396 / 1 نظر
#

از ماه ها پیش طراحی و آماده سازی دفتر کاری جدید نیوشانیک آغاز شد.

سرانجام، با اتمام مباحث مربوط به تحلیل ‏محتوا، طراحی ساختار و کدنویسی، از امروز – شنبه، 25 شهریور ماه 96 -  دفاتر کاری با امکاناتی ویژه و کاربردی آماده و پیاده سازی شده و در اختیار نمایندگان فروش عزیز قرار گرفته اند؛ از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

- تغییر در شیوه نمایش اعضای زیرمجموعه بازارسازان

- آگاهی دقیق از آخرین فعالیت اعضای زیرمجموعه

- مشاهده برگشت از فروش های ثبت شده اعضای زیرمجموعه و اطلاع دقیق و آنلاین از کسورات مربوطه

- گزینه «دفتر حساب» به منظور اطلاع دقیق از کلیه تراکنش های مالی صورت گرفته بین فرد و شرکت

و ...

 

 

به زودی، هر یک از این امکانات را در اطلاعیه های مجزا، به تفصیل شرح خواهیم داد.

 

منتظر اطلاعیه های بعدی ما در این زمینه باشید.




نظر شما

نظر با موفقیت ثبت شد. (بعد از تایید در سایت نمایش داده می شود)