امکان ارسال محصولات نیوشا به سراسر دنیا

شنبه 15 مهر 1396 / 0 نظر
#

 

با انعقاد قرارداد نیوشا با پست جمهوری اسلامی ایران، این امکان برای نمایندگان فروش فراهم شده است که محصولات نیوشا را به سراسر دنیا ارسال نمایند. بدین منظور، نکات ذیل را مد نظر قرار دهید:

 

 

 

پیش از ثبت سفارش

 

 

1. حداقل مبلغ سفارش:  3.000.000 ريال

2. حداکثر حجم سفارش:  35 کیلوگرم

3. زمان حدودی تحویل سفارش در مقصد:

 

کشور

زمان

اروپا

1 الی 2 هفته

کشورهای حوزه خلیج فارس

افغانستان

امریکا و کانادا

2 الی 4 هفته

استرالیا

چین، ژاپن، مالزی، سنگاپور

کشورهای آسیای میانه

* در صورت نیاز به صدور قبض انبار گمرک در مقصد، این پروسه طولانی تر خواهد بود.

 

 

 

 

هنگام ثبت سفارش

 

 

مرحله اول: هنگام ثبت سفارش، ابتدا گزینه «تحویل در شرکت» و سپس گزینه «ارسال به خارج از کشور» را انتخاب نمایید.

مرحله دوم: از لیست کشورهای ارائه شده، نام کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مرحله سوم: در باکس توضیحات، اطلاعات زیر را به طور کامل و دقیق وارد کنید.

 

 

فرستنده

گیرنده

نام، نام خانوادگی

نام، نام خانوادگی

آدرس کامل و کدپستی

آدرس کامل (به همراه نام کشور)

شماره تماس

شماره تماس

کدملی

-

 

مرحله چهارم: سفارش خود را نهایی کنید و منتظر تماس همکاران ما باشید.

نکته: همکاران ما با شماره تماسی که در باکس توضیحات وارد کرده اید (مرحله سوم) با شما تماس می گیرند. بنابراین، این اطلاعات را به صورت کامل و با دقت وارد نمایید.

 

 


 

 

بعد از ثبت سفارش

 

 

همکاران ما جهت اعلام هزینه ارسال با شما تماس می گیرند؛ شما می توانید هزینه ارسال را تأیید کنید یا انصراف خود را اعلام نمایید، در این صورت:

 

1. تأیید هزینه ارسال توسط نماینده فروش:

در صورت تأیید هزینه ارسال، شماره حساب بانک جهت واریز هزینه ارسال به شما اعلام می شود. پس از واریز هزینه توسط نماینده فروش و ارسال «تصویر فیش واریزی» و «شماره فاکتور» از طریق تلگرام (@majdpour) و یا ایمیل (trade@newshanik.ir)، نسبت به ارسال سفارش به مقصد موردنظر اقدام خواهد شد.

 

2. عدم تأیید هزینه ارسال توسط نماینده فروش:

در این صورت، شما می توانید یکی از دو گزینه زیر را انتخاب کنید:

1-2. دریافت سفارش در ایران

2-2. مرجوع نمودن سفارش

برای اطلاع از شرایط مرجوع نمودن سفارش و کسورات مربوطه، اطلاعیه «توضیحات تکمیلی: پروسه برگشت از فروش» مورخ 1396/07/02 را مطالعه نمایید.

 

 

 

پس از ارسال سفارش

 

 

1. سیاست کشورها در برخورد با «بسته های پستی با آدرس اشتباه» متفاوت است. برخی از کشورها با اصلاح آدرس مورد نظر، بسته را به گیرنده تحویل خواهند داد و بعضی دیگر، بسته را به کشور فرستنده (ایران) باز می گردانند.

- در صورتی که به دلیل دقیق و یا صحیح نبودن آدرس گیرنده، بسته برگشت داده شود، هزینه به عهده شخص فرستنده است.

- هزینه صدور هر گونه اصلاحی به منظور اصلاح یا تغییر آدرس گیرنده و ... به عهده فرستنده است.

 

2. مسئولیت بروز هر گونه مشکل در تحویل بسته در مقصد، به عهده گیرنده کالا می باشد. لذا، پیش از قبول درخواست و ثبت سفارش، از گیرنده بخواهید اطلاعات کافی در خصوص قوانین کشور مقصد را کسب کند و در صورت لزوم، مدارک مورد نیاز را از بازاریاب یا شرکت درخواست نماید.

 

 

 

چگونگی محاسبه هزینه ارسال

 

 

هزینه ارسال با توجه به وزن حجمی سفارش و مقصد مورد نظر محاسبه و به اطلاع شما خواهد رسید. (بخش «بعد از ‏ثبت سفارش»)‏

وزن حجمی مرسوله:  از طریق ضرب طول و عرض در ارتفاع (بر حسب سانتیمتر) تقسیم بر 6000 محاسبه می شود.

نکته: کد رهگیری ارسال سفارشات و همچنین رسید پستی در اختیار فرستنده قرار خواهد گرفت.

 

نمونه رسید خدمات پستی



 

 

نکات ویژه

 

 

1. فروش بین المللی مشمول قانون «ممنوعیت فروش در فروشگاه ها و اماکن ثابت تجاری» نمی شود.

2. این پروژه به مدت سه ماه به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد و پس از آن، با توجه به شرایط پیش آمده، احتمال تغییر در نحوه اجرای آن وجود دارد.

 




نظر شما

نظر با موفقیت ثبت شد. (بعد از تایید در سایت نمایش داده می شود)