نسخه جدید اپلیکیشن اندروید نیوشا با امکانات ویژه سازماندهی مشتریان

شنبه 16 دي 1396 / 2 نظر
#

 

نسخه جدید اندروید اپلیکیشن نیوشا با امکانات خاص جهت سازماندهی مشتریان اعضاء منتشر شد. این نسخه که از طریق منوی «دانلودها» سایت نیوشانیک و کانال تلگرام نیوشانیک در دسترس قرار گرفته است، دارای امکانات بیشتر و کاربردی تر نسبت به نسخه پیشین است.

 

در نسخه جدید، منوی جدیدی با عنوان «مدیریت مشتریان» در راستای تسهیل کسب و کار بازارسازان عزیز تعبیه شده است. نسخه IOS این اپلیکیشن که ظرف هفته های آینده در دسترس همراهان عزیز قرار خواهد گرفت، نیز دارای کلیه امکانات نسخه اندروید می باشد.

 

 

ضمن آنکه واحد اجرایی نیوشانیک یک راهنمای کاربردی جهت آگاهی کامل اعضاء از نحوه استفاده از این منوی جدید در دفاتر کاری اعضاء قرار داده است و بازارسازان عزیز می توانند با مطالعه این دستورالعمل، در زمان بسیار کوتاهی از جزییات اجرایی این نرم افزار آگاهی پیدا کنند.

 

در نسخه سوم این اپلیکیشن که در اواخر بهمن ماه در دسترس شما قرار خواهد گرفت، علاوه بر منوی مدیریت مشتریان، منوی کنترل و گزارش گیری عملکرد مشتریان اعضاء زیرمجموعه نیز برای رده حامیان به بالا ایجاد خواهد شد.

 

 

 

در صورت مشاهده هر گونه مشکل اجرایی در این اپلیکیشن با ایمیل help@newshanik.ir مکاتبه نمایید.

 




نظر شما

نظر با موفقیت ثبت شد. (بعد از تایید در سایت نمایش داده می شود)