پیگیری سفارشات از طریق سایت نیوشانیک

دوشنبه 21 اسفند 1396 / 3 نظر
#

 

به اطلاع کلیه بازارسازان عزیز می رساند امکان پیگیری سفارش از طریق سایت نیوشانیک فراهم شده است.

بنابراین، از این پس، پیگیری سفارشات تنها از طریق سایت امکانپذیر است؛ به منظور اطلاع از وضعیت سفارش خود در سایت به منوی «پیگیری سفارش» مراجعه نموده و از تماس با واحد خدمات و پشتیبانی ندکس و یا نیوشانیک جداً خودداری نمایید. در موارد خاص، در همین صفحه پیامی را مشاهده خواهید کرد و در صورت لزوم، تلفن تماسی نیز در اختیار شما قرار می گیرد تا از طریق آن، نسبت به پیگیری اقدام نمایید.

 

 

 

 

1. پروسه ارسال یک سفارش: از سفارش گذاری تا تحویل آن به مشتری:

 


1. یادداشت: سفارش توسط بازارساز ثبت شده اما هنوز مبلغ آن پرداخت نشده است. (فاکتور تأیید نشده)

 

2. پرداخت شده: مبلغ سفارش توسط بازارساز پرداخت شده اما هنوز بسته بندی آن آغاز نشده است. (فاکتور تأیید شده)

 

3. در حال آماده سازی: همکاران ما در انبار بسته بندی نیوشا در حال آماده سازی و بسته بندی این سفارش هستند.

 

4. بسته بندی شده – آماده حمل: بسته بندی سفارش شما به اتمام رسیده و مرحله بعد، ارسال سفارش به انبار ندکس (واحد حمل و نقل) است.

 

5. ارسال شده از انبار بسته بندی: سفارش از انبار بسته بندی خارج شده و به واحد ندکس رسیده است.

 

6. ارسال شده: سفارش از انبار ندکس نیز خارج شده و توسط واحد ندکس یا پست ارسال شده است.

 

7. به شعبه رسیده: سفارش شما به شعبه نیوشانیک رسیده است.

* سفارشاتی که از طریق پست ارسال شده اند، با وضعیت «به شهر مقصد رسیده» مشخص می شوند. همچنین، کد رهگیری پستی را نیز در همین صفحه مشاهده می کنید و می توانید از طریق سایت اداره پست، نسبت به رهگیری بسته خود اقدام نمایید.

 

8. ارسال درب منزل: سفارش به آدرس تعیین شده هنگام ثبت سفارش رفته است.

* تا زمانی که مشتری سفارش را دریافت نکند، وضعیت سفارش به «تحویل مشتری شده» تغییر نخواهد کرد.

 

9. تحویل مشتری شده: مشتری سفارش را دریافت کرده است.

 

 

 

 

2. نحوه پیگیری سفارش از طریق سایت:

 

از منوی سایت نیوشانیک، گزینه «پیگیری سفارش» را انتخاب نمایید.

 

 


 

شماره سفارش خود را در باکس «شماره سفارش» وارد نموده و گزینه «مشاهده وضعیت» را انتخاب کنید.

 

 


 

همان طور که در تصویر فوق مشاهده می کنید، پس از طی هر مرحله، وضعیت قبلی سفارش در جدول پایین صفحه مشاهده می شود. وضعیت فعلی سفارش خود را در «وضعیت سفارش» که در تصویر با کادر قرمز مشخص شده است، ببینید.

 

 


 

همان طور که پیش از این اشاره شد در صورتی که سفارش شما توسط پست جمهوری اسلامی ایران ارسال گردد، کد رهگیری پستی نیز در همین صفحه قابل مشاهده است.

 

 

* در صورتی که سفارشی، کنسل یا تعویض گردد و حتی به دلیل عدم پذیرش مشتری، برگشت داده شود، در همین بخش قابل مشاهده است. به لیست پیام های پایین صفحه دقت کنید.

 

 





نظر شما

نظر با موفقیت ثبت شد. (بعد از تایید در سایت نمایش داده می شود)