سوالات متداول مصرف کنندگان

* ارتباط با واحد خدمات و پشتیبانی از طرق ذیل امکانپذیر است:

 

1. شماره پنج رقمی شرکت (02163408)

2. ایمیل شرکت (help@newshanik.ir)

3. مسئول شعبه

 

 

 

محصولات (سفارش، فروش، مرجوعی، تعویض)

 

1. چگونه می توانم محصولات نیوشا را بدون عضویت در سایت تهیه نمایم؟

نیوشانیک دارای ساختار بازاریابی شبکه ای است. لذا محصولات فقط از طریق نمایندگان به فروش می رسند. ضمن آنکه خرید از نماینده فروش ما به نفع شماست زیرا حجم سفارش های کم شامل تخفیفات و ارسال رایگان نمی باشند. بنابراین:

1. در صورتی که قبلاً از محصولات شرکت استفاده کرده اید، بهترین راه این است که محصولات موردنظر خود را از همان نماینده ای که محصولات را از او خریده اید، تهیه نمایید.

2. در صورتی که شماره تماس نماینده فروش نیوشانیک (معرف محصولات) را ندارید ولی نام او را به خاطر دارید، نام نماینده فروش را به واحد خدمات و پشتیبانی اعلام نمایید و منتظر تماس همان نماینده باشید.

3. اگر نام معرف محصولات را به خاطر ندارید، نام و نام خانوادگی خود، شهر محل سکونت (منطقه سکونت خود در تهران)، شماره تماس و نام محصول مورد نظر خود را از طریق واحد خدمات و پشتیبانی اعلام نمایید. همکاران ما ظرف 24 ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت و نماینده نزدیک به محل موردنظر را به شما معرفی خواهند کرد.

* کلیه محصولات ما در تمام شهرها به قیمت مصرف کننده یعنی همان قیمت درج شده روی کالا به فروش می رسند و نماینده های فروش حق فروختن این کالاها را با قیمت های بیشتر ندارند.

** نیوشانیک دارای سیستم حمل و نقل سراسری می باشد (ندکس). پس شما می توانید در هر کجای ایران محصولات ما را دریافت نمایید.

*** امکان تسویه حساب سفارش درب منزل نیز وجود دارد. (سوال 9)

 

 

2. آیا می توانم محصولات نیوشا را از فروشگاه تهیه کنم؟

خیر. محصولات نیوشا فقط از طریق نمایندگان به فروش می رسند.

 

 

3. آیا محصولات نیوشانیک دارویی هستند؟

خیر. محصولات نیوشانیک مخلوطی از چای ها، گیاهان و ادویه های طبیعی سنتی ایران هستند و در رده نوشیدنی های سلامت طبقه بندی می شوند.

 

 

4. یک یا چند اقلام از کالاهای ارسال شده در سفارش من مشکلاتی از قبیل پارگی، ترکیدگی، له شدگی و ... دارد، چه باید بکنم؟

تصویر کالای دریافتی خود را به واحد خدمات و پشتیبانی ارسال نمایید تا در اسرع وقت از سوی مسئولان واحد بسته بندی به موضوع رسیدگی شود و محصولات دچار خسارت شده مجدداْ برای شما ارسال شوند.

* کالای فوق فقط با همان کالا تعویض خواهد شد؛ مثلاً به جای چای دارچین، چای به لیمو دریافت نخواهید کرد.

 

 

5. محصولاتی که دریافت کرده ام با اقلام سفارش داده شده مغایرت دارد، چه کار کنم؟

در صورتی که کالای دریافتی شما با کالای سفارش داده شده مغایرت دارد (مثلاً چای گل گاوزبان سفارش داده اید اما به جای آن، چای کرنبری دریافت کرده اید)، با نماینده فروشی که محصول را از وی دریافت کرده اید تماس بگیرید و موضوع را از او پیگیری نمایید.

 

 

6. چرا قیمت مندرج روی محصول دریافتی با قیمت پرداختی مغایرت دارد؟

معیار شرکت در این زمینه، قیمت مندرج در سایت هنگام ثبت سفارش (قیمت ثبت شده در فاکتور) است.

 

 

7. چگونه لیست قیمت محصولات را تهیه کنم؟

در صفحه اصلی سایت نیوشانیک (سمت چپ) گزینه «دریافت لیست قیمت» را انتخاب نمایید. در صفحه جدید، به قیمت کلیه محصولات، «بدون احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده» و «با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده» دسترسی دارید.

* با انتخاب گزینه اکسل، می توانید لیست را در یک فایل اکسل در سیستم خود ذخیره کنید.

 

 

8. آیا امکان مرجوع کردن محصولات وجود دارد؟

بله. با توجه به سیاست مشتری مداری شرکت امکان مرجوع کردن محصولات وجود دارد. بدین منظور، موضوع را با نماینده فروشی که محصول را از او تهیه کرده اید در میان گذارید. اگر طی چهار روز نماینده فروش نسبت به مرجوع کردن محصولات شما اقدام نکرد، درخواست خود را به واحد خدمات و پشتیبانی ارائه دهید.

 

 

 

حمل و ارسال

 

9. آیا می توانم سفارش خود را درب منزل دریافت و مبلغ آن را تسویه کنم؟

بله. درخواست خود را با نماینده فروش نیوشانیک در میان بگذارید.

نماینده فروش پس از ثبت فاکتور در نیوشانیک، فاکتور را در سیستم ندکس ثبت می کند. در این صورت، امکان تسویه درب منزل برای شما وجود خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی ندکس 88078860 (021) تماس بگیرید.

 

 

 

شکایت، گزارش تخلفات

 

10. چطور می توانم از یکی از بازاریابان شرکت شما شکایت کنم؟

وارد سایت نیوشانیک شوید و از منوی «ثبت نارضایتی» گزینه «ثبت نارضایتی مشتری از شرکت» را انتخاب کنید. بعد از ثبت شکایت خود، یک کد رهگیری در اختیار شما قرار می گیرد. همکاران ما در اسرع وقت شکایت شما را پیگیری خواهند کرد.

با وارد کردن کد رهگیری در بخش «پیگیری نارضایتی ثبت شده» از منوی «ثبت نارضایتی» می توانید پاسخ ثبت شده برای شکایت خود را مشاهده نمایید.