الزام پیگیری امور پشتیبانی از طریق پنل یا کارشناسان شعب

سه شنبه 04 تير 1398 / 1 نظر
#

 

به اطلاع کلیه نمایندگان فروش عزیز می رساند ثبت و پیگیری درخواست های پشتیبانی از طریق تلفن امکانپذیر نیست. برهمین اساس، از این پس، کلیه درخواست ها باید تنها از طریق دفتر کاری یا مسئولین شعب به شرکت ارائه شده و پیگیری گردند.

برای ثبت درخواست های پشتیبانی خود، از طریق منوی «درخواست ها» گزینه «درخواست خدمات و پشتیبانی» و برای ثبت درخواست های خود در زمینه منوی آسانیوشا، از طریق همین منو، گزینه «درخواست پشتیبانی آموزش» اقدام نمایید.

 




نظر شما

نظر با موفقیت ثبت شد. (بعد از تایید در سایت نمایش داده می شود)