الزام پیگیری امور پشتیبانی از طریق دفتر کاری

شنبه 26 مرداد 1398 / 0 نظر
#

 

با توجه به تأکید مکرر بر الزام ثبت و پیگیری درخواست های پشتیبانی به صورت مکتوب و از طریق دفتر کاری، به اطلاع می رساند به دلیل نیاز به بررسی درخواست ها توسط کارشناسان و مسئولین مربوطه، از این پس به تماس های دریافتی پاسخ داده نخواهد شد و فقط درخواست هایی که از طریق سایت و دفتر کاری ثبت شده اند، بررسی می گردند.

 

در صورتی که ظرف 24 ساعت کاری به درخواست شما پاسخ داده نشد، لطفاً شماره پیگیری خود را به ایمیل info@newshanik.ir ارسال نمایید. همکاران ما در اسرع وقت موضوع را پیگیری و نتیجه را به شما اطلاع خواهند داد.

 

 

 

برای ثبت درخواست های پشتیبانی، در دفتر کاری خود، منوی «درخواست ها» و سپس گزینه «درخواست خدمات و پشتیبانی» را انتخاب نموده و برای ثبت درخواست ها و سوالات خود در زمینه منوی آسانیوشا، از طریق منوی آسانیوشا، گزینه «درخواست پشتیبانی آموزش» اقدام نمایید.

 




نظر شما

نظر با موفقیت ثبت شد. (بعد از تایید در سایت نمایش داده می شود)