الزام پیگیری امور پشتیبانی از طریق دفتر کاری

دوشنبه 04 شهريور 1398 / 2 نظر
#

علی رغم تأکید بر الزام ثبت و پیگیری درخواست های پشتیبانی از طریق دفتر کاری، همچنان شاهد تماس های مکرر از طرف نمایندگان فروش هستیم. لذا، بار دیگر تأکید می گردد از این پس، ارتباط شرکت و نماینده فروش فقط از طریق دفتر کاری، منوی «درخواست پشتیبانی» امکانپذیر است.

 

همکاران ما موظفند طی 24 ساعت کاری به درخواست های ثبت شده از طریق دفتر کاری پاسخ دهند. در صورتی که در موعد مقرر پاسخی دریافت نکردید، شماره پیگیری خود را به ایمیل info@newshanik.ir ارسال کنید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع و اعلام نتیجه اقدام گردد.

 

 

 

 

- برای ثبت درخواست های پشتیبانی، در دفتر کاری خود، از منوی «درخواست ها»، گزینه «درخواست خدمات و پشتیبانی» را انتخاب کنید و با انتخاب موضوع مربوطه، درخواست خود را ارسال نمایید.

* یکی از گزینه های این منو «استعلام سوال» است؛ با انتخاب این گزینه می توانید سوالات کلی خود درباره فعالیت داخلی یا خارجی را مطرح نمایید.

 

- برای ثبت درخواست ها و سوالات خود در زمینه منوی آسانیوشا، از طریق منوی آسانیوشا، گزینه «درخواست پشتیبانی آموزش» اقدام کنید.

 




نظر شما

نظر با موفقیت ثبت شد. (بعد از تایید در سایت نمایش داده می شود)