حجم فروش در اسفند 96 به رسم سال های گذشته نیوشانیک، افزایش چشمگیری داشت و با 3/8 درصد رشد نسبت به ماه قبل، برای اولین بار در تاریخ شرکت از مرز 200 میلیارد ريال عبور کرد ...
همان طور که پیش بینی شده بود نمودار حجم فروش شرکت در ماه بهمن مجدداً اوج گرفت و فروش این ماه با حدود 7 درصد رشد، مبلغ فروش آذر 96که تا این ماه رکورددار فروش ماهیانه نیوشا بود را پشت سر گذاشت و از مرز 190 میلیارد ريال عبور کرد ...
ماه آغازین سردترین فصل سال برای نیوشایی ها پرفراز و نشیب به پایان رسید. تعداد اعضاء فعال نیوشانیک همچنان به روند صعودی خود ادامه داد و برای نخستین بار از مرز 14000 نفر عبور کرد ...
پاییز 96 نیوشانیک مانند سالیان گذشته برای نیوشانیک رویایی به پایان رسید و نتایج درخشان پاییز نویدبخش زمستانی پر شور و هیجان است. باعث بسی خوشحالی است که اکثر رکوردهای شرکت در آذر رویایی 96 شکسته شد ...
به لطف همت و تلاش نیوشایی ها، آبان ماه 96 برگ زرینی دیگر به دفتر تاریخ نیوشانیک افزوده شد. با نگاهی به آمار آبان ماه، با 3 روند صعودی ارزشمند و مهم در نتایج مواجه می شویم: نخست آنکه در این ماه حجم فروش کل ماهیانه شرکت ...
همان طور که پیش بینی می شد در مهر ماه 96 و پس از وقفه ای یک ماهه در روند صعودی فروش، مجدداً این روند از سر گرفته شد و حجم فروش این ماه نسبت به ماه قبل حدود 4% افزایش نشان داد. رکوردشکنی تعداد بازارسازان شرکت هم همچنان ...
در شهریور ماه، تعداد بازارسازان فعال با بیش از 6 درصد رشد نسبت به ماه قبل، به بیشترین تعداد از ابتدای فعالیت شرکت تاکنون رسید و به مرز 11 هزار نفر نزدیک شد اما علی رغم این رشد قابل توجه، کاهش عمومی میانگین حجم فروش (PSV) اعضاء ...
در میانه تابستان و ماه گرم مرداد، رکوردشکنی های نیوشانیک در سال 96 به داغ ترین نقطه خود رسید و حجم فروش ماهیانه نیوشانیک برای اولین بار در تاریخ فعالیت شرکت، از مرز 145 میلیارد ريال عبور کرد ...
اولین ماه از فصل تابستان برای نیوشاییها با تداوم موفقیتهای چشمگیر و شکستن رکوردهای گذشته همراه بود و با همت و تلاش همراهان همیشگی نیوشا، در آستانه پنجمین سالگرد تاسیس شرکت...
بهار 96 به سر آمد و علی رغم همزمانی آخرین ماه آن با ماه مبارک رمضان و همچنین شروع فصل امتحانات، حجم فروش نیوشانیک نسبت به ماه گذشته با افزایش مواجه بود و خرداد ماه اخیر رکورد بالاترین حجم فروش نیوشانیک در سال 96 را ...