يکشنبه 23 ارديبهشت 1403
در صورتی که یکی از نمایندگان فروش نیوشا رو می شناسید، برای خرید محصول به وی مراجعه نمایید. برای یافتن نمایندگان فروش، به شبکه های اجتماعی مراجعه نموده و هشتگ نیوشا را سرچ نمایید. در صورت عدم توانایی یافتن نماینده فروش، فرم بالا را تکمیل نمایید.
انتخاب تصویر

استعلام امتیاز

نمایش امتیاز

جمع امتیازات

امتیاز سفارش:
0
امتیاز کل مشتری:
0

جوایز قابل انتخاب

شیوه‌های کسب امتیاز
هر 250 هزار ریال
1 امتیاز
  • این امتیاز صرفا برای استفاده مشتریان وفادار بوده و به ازای ثبت سفارش برای مشتریان محاسبه می گردد.
  • بعد از هر سفارشی که نماینده فروش برای مشتری ثبت می کند، از طریق پیامک امتیاز حاصل از سفارش جدید و امتیاز کل اعلام خواهد شد.
  • معیار شناسایی مشتری وفادار و دریافت امتیاز در این باشگاه (آدرس) می باشد.

آخرین اطلاعات گیاهان

زینگرون: ترکیب اصلی ضداسهال زنجبیل

calendar 1397/08/09

اسهال حاد علت اصلی مرگ‌و‌میر در افراد جوان و بزرگسال است که بیشتر مواقع به دلیل از دست دادن حجم زیاد مایعات از بیمار است. مکانیسم‌های درگیر در اسهال شامل اختلالات اسمزی، ناهنجاری‌های ترشحی، التهاب روده‌ها و ناهنجاری‌های حرکتی روده است.

شیوع مداوم اسهال حاد در کودکان و بزرگسالان به دلیل مصرف غذا و آب آلوده همراه با عادت‌های غذایی غیربهداشتی است. مشاهده شده است که باکتری اشرشیا کلای (E. coli) یک دلیل بالقوه عفونت‌های روده‌ای و اسهال است. این باکتری اِنتروتوکسین‌هایی را آزاد می کند که تحرک دستگاه گوارش مانند بخش کولون روده‌ها (روده بزرگ) را افزایش می‌دهد. (انتروتوکسین‌ها ترکیبات مضر برای دستگاه گوارش هستند که با خوردن مواد غذایی و آب آلوده توسط باکتری‌هایی خاص درون معده و روده آزاد می‌شوند.)

 

زینگرون: ترکیب اصلی ضداسهال زنجبیل

 

مطالعات نشان داده است که زینگرون (ترکیب تند زنجبیل) توانایی مهار انتروتوکسین‌های مربوط به گونه‌های بیماری‌زای مختلفِ باکتری E. coli (باکتری‌هایی که باعث ترشح مایع دستگاه گوارشی در ایلئوم (دراز روده) در موش‌ها شده‌اند) را دارد و در نتیجه باعث مهار حرکت روده‌ای در بخش روده بزرگ در موش می‌شود.

 

 

 

 

 

به‌دلیل اینکه تسهیل غیرطبیعی حرکت دستگاه گوارشی و ترشح بیش از اندازه مایعات دستگاه گوارش باعث اسهال می‌شود، زینگرون احتمالاً ترکیب اصلی فعالِ مسئول عملکرد ضداسهال زنجبیل است.

زینگرون از طریق اثرگذاری مستقیم بر ماهیچه‌های صاف کولون (روده بزرگ)، حرکت روده‌ای در این بخش را مهار می‌کند، همچنین متابولیسم باکتریایی و متابولیسم سلول میزبان را اصلاح می‌کند.

 

 

Ahmad, B., U. Rehman, M., Amin, I., Arif, A., Rasool, S., Ahmad Bhat, S., … & Mir, M. (2015). A Review on Pharmacological Properties of Zingerone (4-(4-Hydroxy-3-methoxyphenyl)-2-butanone). The Scientific World Journal. Retrieved from https://www.hindawi.com/journals/tswj/2015/816364/

 

    سایر مقالات