دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
در صورتی که یکی از نمایندگان فروش نیوشا رو می شناسید، برای خرید محصول به وی مراجعه نمایید. برای یافتن نمایندگان فروش، به شبکه های اجتماعی مراجعه نموده و هشتگ نیوشا را سرچ نمایید. در صورت عدم توانایی یافتن نماینده فروش، فرم بالا را تکمیل نمایید.
انتخاب تصویر

دستور مصرف (رسپی)

طرز تهیه راگو کدو حلوایی و کوفته لوبیا قرمز

calendar 1403/06/18

مواد لازم )مناسب برای 3 نفر):

برای پیراشکی لوبیا قرمز و فندق:

 1- 1 قاشق غذاخوری شیر

 2- 65 گرم کره

 3- 120 گرم آرد 

 4-  150 گرم سیب زمینی (آب پز و پوره شده) 

 5-  2 عدد تخم مرغ

 6- نمک، فلفل (تازه آسیاب شده)

 7- 100 گرم  لوبیا قرمز پخته و نصف شده

 8- 15 عدد فندق (درشت خرد شده)

 9- روغن برای سرخ کردن

برای راگو کدو حلوایی:

 1- 400 میلی لیتر آب گوجه فرنگی

 2- 600 گرم کدو حلوایی (تقریباً خرد شده)

 3- نمک، فلفل (تازه آسیاب شده)

 4- 1 عدد تره فرنگی

 5- فلفل قرمز تازه (به میزان دلخواه)

 6- سرکه گوجه فرنگی

برای دیپ :

 1- 3 قاشق غذاخوری روغن تخمه کدو کاژان 

 2- 125 گرم خامه ترش

طرز تهیه:

1- برای درست کردن پیراشکی لوبیا قرمز و فندق، کره را با شیر در تابه آب کنید. سپس آرد را اضافه کنید و خوب هم بزنید. پوره سیب زمینی و تخم مرغ را با هم مخلوط کنید و با نمک و فلفل طعم دار کنید. در انتها لوبیا و فندق را اضافه کرده، هم بزنید و تابه را از روی اجاق بردارید. با استفاده از دو قاشق غذاخوری، مخلوط را به شکل پیراشکی کوچک در آورده و روی کاغذ روغنی قرار دهید. پیراشکی ها را حدود 30 دقیقه در فریزر قرار دهید. پس از این مدت، در یک تابه کوچک، روغن سرخ کردنی را روی حرارت قرار دهید. با دمای 175 درجه سانتی گراد، پیراشکی را در روغن شناور کرده، سرخ کنید تا قهوه ای طلایی شوند و سپس روی کاغذ، روغن اضافی را خوب از پیراشکی ها جدا کنید.

2- برای تهیه راگو کدو حلوایی، آب گوجه فرنگی را در ماهیتابه بجوشانید سپس مکعب های کدو را اضافه کنید، در تابه را بپوشانید و اجازه دهید کدو حلوایی به آرامی دم بکشد. نمک و فلفل را به آن اضافه کنید. زمانی که کدو حلوایی ها پخته شدند، اما همچنان سفت هستند، مقداری فلفل ریز خرد شده و تره فرنگی را به آن اضافه کنید. برای کامل شدن طعم، میتوانید کمی سرکه گوجه فرنگی نیز اضافه کنید.

3- برای درست کردن دیپ، روغن تخمه کدو کاژان و خامه ترش را با هم ترکیب کنید. راگو کدو حلوایی و پیراشکی لوبیا قرمز و فندق را با دیپ سرو کنید. نوش جان!

* هنگام شکل دادن به کوفته ها، هر از چند گاهی قاشق ها را در آب سرد فرو کنید تا مخلوط به آنها نچسبد.

 

طرز تهیه راگو کدو حلوایی و کوفته لوبیا قرمز

 

 

 

 

 

 

    سایر رسپی ها